loading...
مدافعان مسير حق
تبلیغات سایت ها


خوش آمدید

AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان 

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام دوستان عزیز و بازدیدکنندگان گرامی امیدوارم

 از هرجا که به این سايت آمده اید سلامت باشید وامیدواویم که

از مطالب سايت راضی بوده و استفاده کافی را از آن ها ببرید.

این سايت برای تبلیغ ادیان دیگر و دروغین نمیباشد

 بلكه برای دفاع از دین اسلام ، اطلاع رسانی در باره ادیان و

 مبارزه با شیطانپرستان و همچنین فراماسون ها است

همینطور برای اینکه دشمنان اسلام هم بدانند که ما هم میتوانیم

  برای دفاع از عقاید خود آزادانه بجنگیم.   

                                                                                                                                                               

                                


 

                                                                                              ap-assassins & blackwolf



                                                                                                                                                                                                                                      

           
ap-assassins & blackwolf بازدید : 1336 پنجشنبه 20 مهر 1391 نظرات (0)

بسياري از ايراني ها مانند گلشيفته فراهاني،شاهين نجفي واينبار محسن نامجو كه از زندگي ايرانيشان راضي نبودند با كار كردن آن ها به طوري كه مورد توجه واقع نمي شدند براي پول سازتر شدن كارشان و معروفيت بيشتر از ايران فرار يا رفتند البته در مواقعي ما تقصير داريم مثلا كارگردانان در ايران بسيار گلشيفته فراهاني را تحت فشار مي گذاشتند كه اين ها خود نوعي خسته كردن فرد از اسلام و شرايط ديني و ايراني بودن به حساب مي رفت كه  من مقصر اصلي و گناهكاران اصلي و اوليه را آنان مي دانم و فرار مغر ها هم به دليل ارزش قاعل نشدن به دانشمندانمان است كه از اول در خون ايراني ها بوده و هست.

محسن نامجو بار دیگر با تولید یک آلبوم موسیقی متهم به توهین به مقدسات دینی و ارزش های نظام شد‏.‏ به نقل از «خبر آن‌لاین»، محسن نامجو که سال گذشته با استفاده توهین آمیز از آیات قرآن در یک کلیپ موسیقی اعتراض عده‌ای را برانگیخته بود، بار دیگر خبرساز شد. نامجو چندین سال است در خارج از کشور زندگی می کند. سال گذشته و پس از شکایت «عباس سلیمی»،حمید نامجو، برادر «محسن نامجو» در مقام پاسخگویی، با انتشار نامه‌ای عنوان کرد این اتفاق «ناخود آگاه» و «غیرعمد» روی داده است. 

 

 

 

آهنگ سیزده هشت | توهین (محسن نامجو) به امام زمان (عج)

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، محسن نامجو خواننده وابسته به جریان فتنه که در دوران اصلاحات با سیاست های مماشات گونه اصلاح طلبان در حوزه های هنری و رسانه ای مرتبط با موسیقی مطرح شد و پس از توهین به کتاب آسمانی مسلمانان به امریکا گریخت، هم اکنون در این کشور با حمایت های مخفیانه سازمان ناتوی فرهنگی در پروژه های تخریبی علیه اعتقادات مسلمانان نقش ایفا میکند.


 

این خواننده مبتذل خوان که با رویکرد اجرای موسیقیایی مستهجن و طرح مسائل غیر اخلاقی و نامتعارف جنسی  می توان در رده شاهین نجفی قرار داد، پس از فرار از کشور برای مطرح شدن  نیاز به فضای مناسب داشت که با جذب در یک دانشکده امریکایی آنرا بدست آورد.


 

وی پس از آنکه در فتنه 88 با حمایت رسانه ای سایت های ضد انقلاب چون کلمه و جرس و رادیو فردا و صدای امریکا و … در کنار گلشیفته فرهانی بازیگر و خواننده عریان و بی آبرو، فعالیت تخریبی خود علیه اعتقادات دینی مردم و  نظام سیاسی جمهوری اسلامی را پررنگ تر کرده  در آخرین کنسرتش  و در رویکردی مشابه  به اعتقادات مذهبی شیعیان   توهینی   بی شرمانه می کند تا روح بیمار و فکر علیلش را به طور کامل به نمایش و قضاوت عموم ایرانیان مسلمان بگذارد.

 

 

اما این حرکت رذیلانه که در همه جای دنیا در مصداق توهین به مقدسات و ادیان مختلف مذموم و مورد نکوهش است، توسط سایت بالاترین مرتبط با منوشه امیر و موساد و عوامل  سازمان سیا چون احمد باطبی در شبکه های اجتماعی فتنه گران تبلیغ و انتشار پیدا می کند تا ردپای دخالت سازمان ناتوی فرهنگی غرب پررنگ تر و شفاف تر در نزد چشمان بینای مردم دیده شود.

 

آهنگ سیزده هشت محسن نامجو – آهنگی موهن و جنجالی

محسن نامجو خواننده ایرانی که چند سال قبل ایران را برای همیشه ترک کرده ، اخیرا اقدام به خواندن آهنگی موهن به نام سیزده-هشت کرده است که در آن به مقدسات دینی مسلمانان به ویژه در مورد ظهور امام عصر (عج) توهین شده است. چندی قبل نیز شاهین نجفی خواننده رپ خارج نشین ایرانی آهنگ مشابهی خوانده بود که به شدت با واکنش مردم و مسئولان و مراجع روبرو شد. باید دید آیا این آهنگ نیز سر و صدای زیادی به پا خواهد کرد یا خیر

 

 

حرکت خزنده و موذیانه ای که برای از بین بردن حساسیت های اعتقادی و غیرت دینی ایرانیان مسلمان به کارگیری می شود و بجاست با هوشیاری و مراقبت از فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی مان برای خنثی کردن نقشه های پلید توطئه گران تلاش بیشتری کنیم.

با عرض پوزش به علت موهن بودن آهنگ ، مجاز به ارسال متن و شعر آن نیستیم.                                                                                                                                                                                                                                                                                       منابع و ماخذ:

مجله موسيقي آهنگ سرا

شهر سرگرمي

خودمان (سايت ظهور)


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات سایت ها
                  
درباره ما
Profile Pic
"به نام خدا" با سلام و عرض ادب ما تو اين سايت كارمون دفاع از عقايدمون يعني عقايد اسلاميمون در برابر شيطانپرستان،ماسون ها،پوچگرايان و... هست چون من خودم كلا از همون اولا اسم شيطانپرستي رو ميشنيدم حرص مي خوردم. بگذريم اون لوگي بالايي كه ميبينيد شايد بعضي ها براش حرف در بيارن اما نه ما درسته كه چشم گذاشيم اما اگه خوب دقت كنيد اونجا تير هم گذاشتيم كه داره به سمت اونا پرت ميشه يعني داريم با اونها مبارزه ميكنيم ما مدافعان مسير حق(مدافعان راه اسلام)هستيم كه دورش به طور انگليسي نوشيم و اين كه آدرس سايت آدرس سايت هم برگرفته از كلمه ظهور به طور انگليسي هست. (مديريت سايت)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    اصلی : آيا وقايعي كه ماسون ها به آن ها معتقدند اتفاق مي افتد و اعتقادات آنها صحيح هستند؟
    به دنبال چه مطلبی به این سایت آمده اید؟
    ساعت

    تاریخ و تقویم
    جستوجوی گوگل


    Google

    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت

    کد جست و جوی گوگل

    دیگر امکانات...

    مترجم سایت

    مترجم سایت

     این صفحه را به اشتراک بگذارید

    پیج رنک گوگل

    پیج رنک سایت شما

    پیج رنک

    پذيرفتيد يا...؟


    آمار سایت
  • کل مطالب : 104
  • کل نظرات : 74
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 76
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 76
  • بازدید ماه : 323
  • بازدید سال : 3,400
  • بازدید کلی : 189,638
  • کدهای اختصاصی

    ابزار وبلاگ

    وبلاگicon
    j
    اخبار جدید ایران و جهان