loading...
مدافعان مسير حق
تبلیغات سایت ها


خوش آمدید

AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان 

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام دوستان عزیز و بازدیدکنندگان گرامی امیدوارم

 از هرجا که به این سايت آمده اید سلامت باشید وامیدواویم که

از مطالب سايت راضی بوده و استفاده کافی را از آن ها ببرید.

این سايت برای تبلیغ ادیان دیگر و دروغین نمیباشد

 بلكه برای دفاع از دین اسلام ، اطلاع رسانی در باره ادیان و

 مبارزه با شیطانپرستان و همچنین فراماسون ها است

همینطور برای اینکه دشمنان اسلام هم بدانند که ما هم میتوانیم

  برای دفاع از عقاید خود آزادانه بجنگیم.   

                                                                                                                                                               

                                


 

                                                                                              ap-assassins & blackwolf



                                                                                                                                                                                                                                      

           
ap-assassins & blackwolf بازدید : 16211 پنجشنبه 28 اردیبهشت 1391 نظرات (24)

     

 
این مطلب هر وقت که احتیاج باشد به روز می شود.
(آپدیت جدید مطلب در تاریخ 1391/4/19)
برای جلوگیری از هر نوع اشتباه قسمت نظرات را مطالعه کنید...
برای دیدن تصاویر از آهنگ توهین آمیز شاهین نجفی اینجا کلیک کنید
 
اخیرا آهنگی برای پاسخ به مخالفانش خوانده است اما فقط برای طرفدارانش پیشنهاد می شود و گیتار و خوانندگی را خودش انجام داده و باید از این  به بعد در خفا و پنهانی و  در زیر زمین آهنگ بخواند.
راستی نام آهنگی که خوانده ایستاده مردن است وما از گذاشتن لینک دانلود آن معذوریم و این آهنگ نشان دهنده پایداری اوست که البته با کاری که او کرده این پایداری نیز بی فایده است...!!! (جدید در تاریخ 1391.4.1)

 

خبرگزاری فارس: اعلان جنگ به خاطر شاهین نجفی
اعلان جنگ به خاطر شاهین نجفی

خبرگزاری فارس: این دروغ پردازی در حالی است که هیچ یک از مراجع معظم تقلید برای سر این عنصر بی ارزش جایزه ای تعیین نکرده است چه رسد که این جایزه یک صد هزاری دلاری هم باشد.                                   

  

 این گروه بیانیه خود را چنین پایان دادند: «ما برای شاهین نجفی احترام فراوان قائل هستیم. این هنرمند! با وجود فتوای قتلی که علیه او صادر شده، سر تسلیم فرود نیاورده و به آزادی بیان و حقوق انسانی خود وفادار مانده است. ما در نبرد با دشمنان آزادی بیان و مذهب، در کنار او هستیم، از دولت تا همه مردم آلمان.»

این بیانیه نیز چنین پایان می یابد: «ما عزم شاهین نجفی، مبنی بر ادامه کار هنری را می ستاییم و همبستگی خود را با او ابراز می کنیم. ما از محافل اجتماعی و سیاستمداران می خواهیم که به هر شکل ممکن از این همکار ما حمایت کنند و در تامین امنیت او بکوشند.»

گفتنی است از حمایت مدعیان حقوق بشر و روشنفکری غرب نسبت به فردی که به مقدسات انسان های بی شماری توهین کرده، مفهوم حقوق بشر، روشنفکری و آزادی بیان در غرب روشن می شود. از دید آنها آزادی بیان یعنی ستیز با دین و مقدسات دینی، حقوق بشر هم در حقوق شیطان پرستان و همجنس بازان خلاصه می شود! لذا اندیشمندان و محققانی که به خاطر تردید در یک اتفاق تاریخی (هولوکاست) یا رد ادعاها درباره آن، از سوی دادگاه های اروپائی به حبس، تحمل جریمه های سنگین، تبعید و اخراج از وطن خود محکوم می شوند، هیچ حقی ندارند و اینجا خبری از مدافعان حقوق بشر غربی نیست، با این حساب آزادی بیان تنها و تا جایی است که به خطوط قرمز و تابوهای غربی نزدیک نشوند.

از دید آنها آزادی زنان تنها از جهت برهنگی است اما اگر آنها بخواهند به دین خود عمل کنند و حجاب را رعایت کنند مستحق محرومیت از تحصیل و جریمه های مالی و ... هستند.

بی بی سی همچنین کوشید با تکرار و برجسته سازی نقل قولی از شاهین نجفی مبنی بر اینکه "قصدم توهین به امامان شیعه نبوده"، وی را تبرئه کند. این در حالی است که این خواننده هتاک بارها با صراحت کارش را آگاهانه دانسته است. وی در مصاحبه ای اختصاصی با شبکه بی بی سی که جام نیوز خبرش را درج کرده است، تصریح کرد: «نباید انکار کنم که بخشی از کارم آگاهانه است.»(جدید در تاریخ 1391/4/19)

 


بولتن نیوز: ش.ن خواننده هتاک جنبش سبز که چندی است به آرزوی خود رسیده است و تیتر یک رسانه ها شده است، در مصاحبه های گوناگون با رسانه های آلمانی زبان به تشریح شرایط پیش آمده می پردازد.
 
شاهین نجفی که به نظر می رسد پس از آنکه حکم ارتدادش از سوی مراجع تقلید شیعیان صادر شد، به سختی وحشت کرده است در مصاحبه با روزنامه «بیلد» آلمان می گوید: « هر ثانیه منتظرم که مرگم فرابرسد. من دیگر نمی‌توانم زندگی روزانه‌ام را بکنم.» روزنامه "بیلد" که از پرمخاطب‌ترین و قدرتمندترین روزنامه های آلمان است، در گزارش بسیار کوتاهی که به شاهین نجفی اختصاص داده، می‌نویسد: "شاهین نجفی از آپارتمانش فرار کرده. او چهار روز است که در یک محل مخفی به‌سر می‌برد. همسرش را پیش خانواده‌اش فرستاده، کنسرت‌های اروپایش را لغو کرده". بیلد گزارش م یدهد:"هرچند پلیس از شاهین نجفی محافظت می‌کند، اما او احساس امنیت نمی‌کند."
"اشترن" هم که از نشریات مهم و پرمخاطب در کشورهای آلمانی‌زبان است، گزارش کوتاهی اما مغرضانه از حکم ارتداد شاهین نجفی منتشر کرد. گزارش اشترن با توصیف طرح ترانه "نقی" آغاز می‌شود و ترانه "نقی" را بسیار طنزآمیز! می‌خواند و می‌نویسد شاهین نجفی در این ترانه با «سرکوب سیاسی، جنون سکس و زیبایی" مخالفت می‌کند. سپس به حکم ارتداد و اهمیت آن در جهان اسلام می‌پردازد.

روزنامه "تاتس"، چاپ برلین در گفتگویی با شاهین نجفی به جنجال به پاخواسته شده می پردازد. شاهین نجفی در پاسخ به این پرسش که تا چه حد فکر می‌کند جانش در خطر است می‌گوید: "من دیگر نمی‌توانم یک زندگی متعارف داشته باشم و آزادانه به هر جا که دلم می‌خواهد بروم. به من پیشنهاد داده‌اند که شهر را ترک کنم. اما کجا را دارم که بروم و چطور این‌کار را انجام بدهم؟" "تاتس" از نجفی می‌پرسد که آیا شاهین نجفی از قصد و آگاهانه و با علم بر اینکه ترانه «نقی» کنش‌هایی اعتراض‌آمیز را برمی‌انگیزد، این ترانه را خوانده است؟
نجفی پاسخ می‌دهد: "راستش را بخواهید ما اصلاً فکرش را نمی‌کردیم که چنین واکنش‌هایی پیش بیاید. قصد نداشتیم به کسی توهین کنیم." او در ادامه به تأکید می‌افزاید: "من مخالفتی با اسلام ندارم."
روزنامه "ولت" ، "فرانکفورتر روندشاو" و همچنین نشریه "فوکوس" حکم ارتداد آیت‌الله مکارم شیرازی را به نقل از خبرگزاری فارس و تابناک بازتاب داده‌اند و جایگاه مذهبی این دو روحانی شیعه و اهمیت آنان در ایران را توضیح داده‌اند. شبکه تلویزیونی "ARD" و نیز " 3SAT" که هر دو از مهم‌ترین و پربیینده‌ترین شبکه‌های تلویزونی در آلمان و اطریش به‌شمار می‌آیند، با شاهین نجفی مصاحبه تلویزیونی انجام داده‌اند.
موضع گیری های شاهین نجفی در رسانه های آلمانی می تواند نمادی از رعب و وحشت از درون خواننده هتاکی باشد که ظالمانه اهانت کرده است به مقدسات شیعیان جهان. واین عدم آسایش و آرامش سرگذشت کسانی است که دین خدا را ملعبه دستان کثیف خود می کنند. به راستی که وعده خداوند حق است.

اگر به این مطلب آمدید وآن را تکراری دیدید تقصیر از ما نیست این گیرنده گوگل است که این مطلب را به شما نمایش می دهد و اگر مطلب جدیدی باشد ما در وبلاگ قرار مد هیم اگر نباشد خوب ما هم مثل شما ما که نمی توانیم این مطلب را حذف کنیم...

 نظر دادن فراموش نشود

مارا با آدرس zhr.ir بیابید. 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط یه بنده خدا در تاریخ 1392/03/22 و 11:14 دقیقه ارسال شده است

سلام.
ای کاش بعد ازینکه این آهنگ رو گوش کردی یکم با خودت تجزیه تحلیلش میکردی تا درک کنی که واقعا چی میگه.اون به امامای ما توهین نکرده بلکه منظورش از امام مقوایی مردم مرده پرست ایرانه که ماکت امامان رو درست میکنن و جلوش رژه میرن... به حرفات احترام میذارم همینطور به عقایدت ولی خوب میشد بیشتر درباره ش تحقیق میکردی. یه چیز دیگه هم اینکه به نظر شما یکی که توی17سالگیش حافظ قرآن بوده و رشته دانشگاهیش فلسفه چطور میتونه حالا بیاد و این حرفایی که شما نقدش کردی رو بزنه؟؟؟؟

این نظر توسط الله در تاریخ 1392/03/22 و 1:50 دقیقه ارسال شده است

شاهین ک ب منوعزیزام توهین نکرده
فقط مشکلات جامعه رو گفته
شماکه ادعای سعدی و حافظ و شعرتون میشه باید اینوبفهمید
من خودم ب ایرانم افتخار میکنم توایرانم هستم
اما حق ب شاهین میدم
اون دردفقرچشیده
ب قول اقای قرائتی دیوار ب دیوار کفر و هتاکی(فقره

این نظر توسط ميم.يِ.الف در تاریخ 1392/03/01 و 20:25 دقیقه ارسال شده است

ولي خوشم اومد...نظراي مخالفم تاييد كرديد..انصافا ايول داشت كارتون..شکلک

این نظر توسط ميم.يِ.الف در تاریخ 1392/03/01 و 20:24 دقیقه ارسال شده است

خودتونو تيكه تيكه هم بكنيد نميتونيد جلوي پيشرفت شاهينو بگيريد...
لعنت بر جهل و جهل زدگي...
شررررررررررررررررررررريم بي امان!!!!!

این نظر توسط رضا در تاریخ 1391/12/22 و 11:19 دقیقه ارسال شده است

شما مگه تو خواب ببینین که شاهین رو بگیرین!
شما نمیتونین قبول کنین که همه حرفهای شاهین درسته اون همه این اوضاع رو پیشبینی میکرد.
شما هم برین دنبال امامتون بگردین و باهاش دنبال شاهین نجفی رو بگیرین

این نظر توسط korush در تاریخ 1391/12/17 و 16:15 دقیقه ارسال شده است

درود بر شاهین کبیر

زنده باد ازادی بیان
زنده باد شاهین

این نظر توسط فافا در تاریخ 1391/12/11 و 15:38 دقیقه ارسال شده است

آخه دیوونه تواول آخرش ک ایرونی بودی مطمعن باش همونایی ک الان پشتیبانتن بهت میخندن ک وطنتو فروختیو شدی برده اونا

این نظر توسط shuka در تاریخ 1391/10/22 و 19:00 دقیقه ارسال شده است

کاش وطنم جای گربه شکل سگ بود.آنوقت بجای بی چشم ورویی قدری وفاداری می آموختیم...شمادردغربتونمیفهمین...درددوری ازمادروبی کسی رونمیفهمین...همه چیزوبااعتقادات غلطتون میسنجین.شاهین دینشودوست داره.قرآن روبهترازشمابلده.شماکه هموطنشین دیگه چرا؟دیدتونووسیع تر کنین

این نظر توسط شوکا در تاریخ 1391/10/22 و 18:51 دقیقه ارسال شده است

کاش وطنم جای گربه شکل سگ بود.آنوقت بجای بی چشم ورویی قدری وفاداری می آموختیم...شمادردغربتونمیفهمین...درددوری ازمادروبی کسی رونمیفهمین...همه چیزوبااعتقادات غلطتون میسنجین.شاهین دینشودوست داره.قرآن روبهترازشمابلده.شماکه هموطنشین دیگه چرا؟دیدتونووسیع تر کنین.

این نظر توسط be to che در تاریخ 1391/10/13 و 14:21 دقیقه ارسال شده است

یعنی خاک بر سر شما آدم های فسیل زده \ با تمام وجود غمگینم شکلک


کد امنیتی رفرش
تبلیغات سایت ها
                  
درباره ما
Profile Pic
"به نام خدا" با سلام و عرض ادب ما تو اين سايت كارمون دفاع از عقايدمون يعني عقايد اسلاميمون در برابر شيطانپرستان،ماسون ها،پوچگرايان و... هست چون من خودم كلا از همون اولا اسم شيطانپرستي رو ميشنيدم حرص مي خوردم. بگذريم اون لوگي بالايي كه ميبينيد شايد بعضي ها براش حرف در بيارن اما نه ما درسته كه چشم گذاشيم اما اگه خوب دقت كنيد اونجا تير هم گذاشتيم كه داره به سمت اونا پرت ميشه يعني داريم با اونها مبارزه ميكنيم ما مدافعان مسير حق(مدافعان راه اسلام)هستيم كه دورش به طور انگليسي نوشيم و اين كه آدرس سايت آدرس سايت هم برگرفته از كلمه ظهور به طور انگليسي هست. (مديريت سايت)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    اصلی : آيا وقايعي كه ماسون ها به آن ها معتقدند اتفاق مي افتد و اعتقادات آنها صحيح هستند؟
    به دنبال چه مطلبی به این سایت آمده اید؟
    ساعت

    تاریخ و تقویم
    جستوجوی گوگل


    Google

    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت

    کد جست و جوی گوگل

    دیگر امکانات...

    مترجم سایت

    مترجم سایت

     این صفحه را به اشتراک بگذارید

    پیج رنک گوگل

    پیج رنک سایت شما

    پیج رنک

    پذيرفتيد يا...؟


    آمار سایت
  • کل مطالب : 104
  • کل نظرات : 74
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 86
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 86
  • بازدید ماه : 333
  • بازدید سال : 3,410
  • بازدید کلی : 189,648
  • کدهای اختصاصی

    ابزار وبلاگ

    وبلاگicon
    j
    اخبار جدید ایران و جهان