loading...
مدافعان مسير حق
تبلیغات سایت ها


خوش آمدید

AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان 

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام دوستان عزیز و بازدیدکنندگان گرامی امیدوارم

 از هرجا که به این سايت آمده اید سلامت باشید وامیدواویم که

از مطالب سايت راضی بوده و استفاده کافی را از آن ها ببرید.

این سايت برای تبلیغ ادیان دیگر و دروغین نمیباشد

 بلكه برای دفاع از دین اسلام ، اطلاع رسانی در باره ادیان و

 مبارزه با شیطانپرستان و همچنین فراماسون ها است

همینطور برای اینکه دشمنان اسلام هم بدانند که ما هم میتوانیم

  برای دفاع از عقاید خود آزادانه بجنگیم.   

                                                                                                                                                               

                                


 

                                                                                              ap-assassins & blackwolf



                                                                                                                                                                                                                                      

           
ap-assassins & blackwolf بازدید : 332 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (2)

با سلام

اولا از دیر به روز شدن سایت از شما دوستان عزیز معذرت میخواهیم به خاطر برخی مشکلات به مدت بسیار طولانی نتوانستیم به روز کنیم...

 

                                          مخفی شده در عبادات

روایتی زیبا به نقل از احمدبن عبدالله بجلی از یکی از ائمه :

...

 

ap-assassins & blackwolf بازدید : 480 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (2)

دانشمند بزرگ مصرى ((محمد فريد وجدى )) در كتاب دائرة المعارف خود نوشته است : در جزيره ((مرتيبك )) طايفه اى بودند به نام ((اتباع خناس )). آنها شيطان پرست بودند. در آن جا كوهى بود كه به سبب آتشفشانى بيست هزار نفر از بين رفتند. از جمله كسانى كه نجات يافتند، همين شيطان پرستان بودند.

ap-assassins & blackwolf بازدید : 497 شنبه 04 آذر 1391 نظرات (0)

با توجه به اين روزها به روزهاي پيروزي خون بر شمشير و به خاطر اين خون ها و زنده شدن دوباره اسلام به همه شيعيان جهان ، عاشقان اهل بيت(ع)و آقا امام زمان(عج) تسليت عرض ميكنيم.

ap-assassins & blackwolf بازدید : 1603 جمعه 12 آبان 1391 نظرات (1)

شيطان پس از شش هزار سال عبادت در جرگه فرشتگان مقرب الهي وارد شد، اما تكبري كه در وجودش همچون شعله زير خاكستر بود، به هنگام سجده بر آدم سر برآورد و نداي «خلقتني من نار و خلقته من طين» سر داد و فریاد زد: «فبعزتک لأغوینهم اجمعین» / اخبار رسیده از تهران و چندین شهر دیگر، حکایت از آغاز تحرکات جدید گروه‌های شیطان‌پرستی دارد.

ap-assassins & blackwolf بازدید : 345 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (1)
  
در محضر بزرگان فرصتی است برای آموختن نکاتی که در هیچ کتابی یافت نمی شود و در واقع راه میان‌بری است به سوی خوبی ها و درستی ها که تقدیم به همه کاربران عزیز می گردد.
شيخ رجبعلي خياط درباره ارادت واقعي به امام زمان(عج) چنين مي گويد: «اغلب مردم اظهار مي کنند که ما امام زمان(عج) را از خود بيشتر دوست داريم و حال آن که اين طور نيست؛ زيرا اگر او را بيشتر از خود دوست داشته باشيم، بايد براي او کار کنيم نه براي خود.»
 
 
 
 برگرفته از کتاب «چشمه سار معرفت» - ص ۹۴
ap-assassins & blackwolf بازدید : 646 جمعه 28 مهر 1391 نظرات (0)

 شرکت های بزرگ میلیون ها دلار می پردازند تا خریداران با اجناس آنها رابطه ای صمیمی برقرار کنند . پنهان کردن طبیعت ذاتی حریص و بی عاطفه  شرکت های بزرگ در لفافه روابط خانوادگی-دوستانه امری ضروری به شمار میرود . اما برخی شرکت ها نتنها در حرف ، بلکه در عمل از شما ، خانواده تان و هرآنچه که دوست دارید متنفرند و اهمیتی نمی دهند که شما از این مسئله مطلعید یا نه . . . آنها حتی شرارت خود را در لوگو های تبلیغاتی شان به تصویر می کشند .

ap-assassins & blackwolf بازدید : 1337 پنجشنبه 20 مهر 1391 نظرات (0)

بسياري از ايراني ها مانند گلشيفته فراهاني،شاهين نجفي واينبار محسن نامجو كه از زندگي ايرانيشان راضي نبودند با كار كردن آن ها به طوري كه مورد توجه واقع نمي شدند براي پول سازتر شدن كارشان و معروفيت بيشتر از ايران فرار يا رفتند البته در مواقعي ما تقصير داريم مثلا كارگردانان در ايران بسيار گلشيفته فراهاني را تحت فشار مي گذاشتند كه اين ها خود نوعي خسته كردن فرد از اسلام و شرايط ديني و ايراني بودن به حساب مي رفت كه  من مقصر اصلي و گناهكاران اصلي و اوليه را آنان مي دانم و فرار مغر ها هم به دليل ارزش قاعل نشدن به دانشمندانمان است كه از اول در خون ايراني ها بوده و هست.

ap-assassins & blackwolf بازدید : 1897 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)

پينوکيو ٬يکي از آثار کلاسيک کمپاني ديزني ٬ در سال ۱۹۴۰ اجازه ي پخش يافت و هنوز هم مورد توجه کودکان و بزرگسالان بسياری در سراسر جهان قرار دارد . با اين حال ٬ داستان اين عروسک چوبي خيمه شب بازي در بر دارنده ي يک تمثيل عميق معنوي بر مبناي آموزه هاي سري مي باشد که به ندرت در باره ي آن صحبت شده است . در اين مقاله ٬ به منشاء اين داستان و لايه هاي پنهان آن خواهيم پرداخت.

ap-assassins & blackwolf بازدید : 370 یکشنبه 02 مهر 1391 نظرات (1)

"مُردخای" و بردارزاده اش "استر" دو یهودی نفوذی دربار هخامنشینی بودند . "استر" با حیله و نیرنگ باعث دل فریبی خشایار می شود و مقام ملکه را از آن خود می کند نفوذ آن دو آنقدر زیاد می شود که بر اساس توطئه ای هامان وزیر اعظم هخامنشی و اعضای خانواده اش را به اتهام ضدیت با یهود به طرز فجیعی به قتل می رسانند.ولی "مُردخای" و "استر" به این جنایت بسنده نکردند و در پایان همان روز با دسیسه دیگر 75000 نفر از مردم ایران را به جرم مخالفت با یهود قتل و عام کردند

ap-assassins & blackwolf بازدید : 428 شنبه 01 مهر 1391 نظرات (0)

 

خود مستند انشاالله بعدا آپلودش طول ميكشه بعدش هم ببخشيد  ها شايد  مطلب هارو اين چند روزه از جا هاي ديگه كپي مي كنم خوب نمي تونم از خودم نماد بسازم يا از خودم فتوا بدم بعضي وقتا بايد كپي كرد بعدش هم ما نامرد نيستم منبعشو مي نويسيم...
ap-assassins & blackwolf بازدید : 406 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

آخر الزمان

 

دوستان عزيز اين مطلب را صرف احاديث آخر الزمان مي كنيم آخر الزمان خوبي هايي دارد اما بايد دقت كرد بدي هايي هم دارد كه خدا نكند ما به آن ها دچار شويم...

 

1. امير مومنان(ع): پشتها سنگين شود و حوادث پياپي واقع شود. 
2. امير مومنان(ع) : او (حضرت قائم( عج)) هنگامي ظاهر مي شود كه حقيقتها كم اجر و دنباله روها از نابخردان پيروي كنند.
3. امير مومنان(ع): عربها دچار اختلاف شوند اشتياق به ظهور افزون شود.

4. امير مومنان(ع): عفاف و خويشتن داري از جامعه رخت بربندد و ... و شيطان بر همگان چيره شود.

5. امير مومنان(ع): زنها فرمانروايي كنند، حوادث جانكاه و كمرشكني روي مي دهد

 
بقيه احاديث در ادامه مطلب...
ap-assassins & blackwolf بازدید : 485 سه شنبه 28 شهریور 1391 نظرات (0)

نام شریف آن بزرگوار فاطمه و مشهورترین لقب آن حضرت، «معصومه» است. پدر بزرگوارش امام هفتم شیعیان حضرت موسى بن جعفر (ع) و مادر مکرمه اش حضرت نجمه خاتون (س) است . آن بانو مادر امام هشتم نیز هست . لذا حضرت معصومه (س) با حضرت رضا (ع) از یک مادر هستند.

ap-assassins & blackwolf بازدید : 435 دوشنبه 27 شهریور 1391 نظرات (0)

در سخنراني چندي قبل يكي از انديشمندان كشورمان اشاراتي وجود داشت به موضوعي درخور توجه و مهم كه مضمون آن به اين قرار بود كه، "همه آن چه آمريكا براي عرضه به جهانيان دارد، در قالب سبك زندگي آمريكايي(American Life Style) مي گنجد و بر همين مبنا بوده است كه بوش پسر در يكي از سخنراني هايش در توجيه تحركات تهاجمي آمريكا عليه مسلمانان، از جمله حمله به افغانستان، عنوان كرده بود كه سبك زندگي آمريكايي در معرض خطر است . . . ."

 

ap-assassins & blackwolf بازدید : 507 دوشنبه 20 شهریور 1391 نظرات (0)

ما وقتی به دوران جاهلیت و وضع مردم آن عصر می نگریم به خوبی می یابیم که تمام مردم آن زمان گرفتار خرافات گوناگون در زمینه های مختلف بوده اند، و مردم شبه جزیره عربستان نیز همانند سایر ملل و اقوام مبتلا به این گونه افکار غلط و پندارهای موهوم و ناصحیح بوده و یکی از مهمترین آثار ارزنده بعثت پیامبران الهی و خصوصاً از برکات رسالت حضرت ختمی مرتبت صلی الله علیه و آله و سلم ریشه کن نمودن خرافات از زندگی فردی و اجتماعی مردم است .

ap-assassins & blackwolf بازدید : 546 شنبه 18 شهریور 1391 نظرات (0)

فلسفه ماده‌گراي مصر باستان پس از اضمحلال اين تمدن همچنان به حيات خود ادامه داد. بعضي يهوديان پذيراي آن شدند و در سايه اصول كابالا به ادامه حيات آن كمك نمودند. از سوي ديگر، گروهي از فلاسفه يونان همان فلسفه را اقتباس كردند و با تفسير مجدد آن مكتب «هرمتيسيسم» (Hermeticism) را به وجود آوردند. كلمه هرمتيسيسم از نام «هرمس» (Hermes)، همتاي يوناني خداي مصري «تاث» (Toth) برگرفته شده است. به عبارت ديگر اين فلسفه نسخه يوناني فلسفه مصري است.
سلامي ايشينداغ در توضيح مبدأ اين فلسفه و جايگاه آن در فراماسونري مدرن مي‌نويسد:
در مصر باستان جامعه مذهبي وجود داشت با طرز تفكري مبتني بر هرمتيسيسم فراماسونري نيز چيزي مشابه آن اتخاذ نمود.

ap-assassins & blackwolf بازدید : 1310 شنبه 18 شهریور 1391 نظرات (1)

 

 

شیطان گرایی یا شیطان پرستی سه دوره را از سر گذرانده است. شیطان پرستی بدوی، شیطان گرای در قرون وسطا و شیطان گرایی مدرن. شیطان پرستی مدرن ریشه در ادوار گذشته این تفکر داشته و آموزه ها و آیین های آن را در خود جای داده است و از جهت نسبتی که با نهاد سیاست و اقتصاد برقرار کرده از صور پیشین شیطان گرایی متمایز میشود. بنابراین برای شناخت دقیق و عمیق شیطان گرایی مدرن لازم است که نظر و گذری بر تاریخچه شیطانگرایی داشته باشیم. 
در این تاریخچه کوتاه خواهیم دید که گروهی از یهودیان تا اواسط قرون وسطا به غنی کردن داشته های فرهنگی خود مشغول بودند و آن را بر شالوده شیطان گرایی استوار کردند، و از آن پس یعنی حدود سده های دوازده و سیزده به تدریج از آیین و افکار خود پرده برداشتند و امروز می روند تا دنیا را با بینش و ارزش های خود هماهنگ سازند.
ap-assassins & blackwolf بازدید : 1411 جمعه 17 شهریور 1391 نظرات (0)

 

http://up.vatandownload.com/images/yp45f15avwzjekga5lew.jpg

مذهب شیعه همواره در کشورهای دیگر به غیر از ایران حتی در کشورهای که اکثریت جمعیت با شیعیان است، همواره در مظلومیت به سر برده و می‌برد، از سوی دیگر، با توجه به پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) توجه و محدود کردن گروه‌های شیعی به خصوص شیعیان اثنی عشری شکل دیگری به خود گرفته است.

واقعیت آنست که شیعیان در شمال آفریقا و دیگر قاره ها به غیر از خاورمیانه ...

 

ap-assassins & blackwolf بازدید : 306 چهارشنبه 15 شهریور 1391 نظرات (0)

 

سلام میکنم خدمت تمام دوستان عزیزاین مقاله ای هست که از سایت های مختلف جمع آوری و اطلاعاتی را که داشته ایم را در آن قرار دادیم ایم مقاله درباره سال 2012 میباشد و چگونگی اتفاقات را در این سال که حضور داریم را برای ما خلاصه میکند به علاقه مندان به این سبک مقاله ها توصیه میکنم حتما بخوانند.

ابتدا با یک حدیث شروع میکنم که اطمینان داشته باشید امسال از ظهور و اینجور چیزها خبر نیست البته یقین ندارم و تنها خداوند بر همه چیز آگاه است.

البته لازم به ذکره این مقاله رو به دو بخش تقسیم میکنم یکی بخش اول و دومی بخش ظهور:

امام صادق‏عليه السلام مي‏فرمايد: «قائم ظهور نمي‏کند مگر در سال فرد:
حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) زمانی ظهور می کند که دشمن در غفلت و بی خبری قرار دارد و با قیام ناگهانی امام علیه‌السلام (بغته)، آنان غافلگیر شده، پیروزی های سریعی به دست خواهد آمد. در توقیع شریف حضرت آمده است: «پس همانا امر ما به طور ناگهانی خواهد بود( طبرسى، احتجاج، ج2، ص326.)

 

ap-assassins & blackwolf بازدید : 211 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)

 

عکس هایی از ویلای جدید نائومی کمبل مدل معروف سیاهپوست جاماییکایی در جزیره ای در ترکیه که از بالا به شکل چشم جهان بین یکی از نماد های فراماسونری می باشد.

ap-assassins & blackwolf بازدید : 280 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (0)

 

کتب فارسی درباره ی آخرالزمان و کابالا و فراماسونری

در سایت های مختلف کتب مختلف و عالی در زمینه فراماسونری و کابالا و صهیونیسم و آخرالزمان جدیدا به چشم می خورد . مهم ترین و بهترین آنها را به همراه چند کتاب دیگر جمع آوری کردیم و در سایت قرار دادیم . این کتب فارسی برای تحقیق در این زمینه های عالی هستند .

دانلود در ادامه...

ap-assassins & blackwolf بازدید : 446 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)

دیدگاه قر آن در برخی از مسائل علوم زمین (Geology Science)
معانی واژه أرض در قرآن -واژه «اَرض» بمعنی: کره زمين ــ قطعه ای از زمين ــ خشکي ـــ سطح زمين ـ آنچه از زمين روی آن راه می رويم و زندگی می کنيم (يعني لايه بالائی زمين) - جا و مکان - جای بی ساختمان و بی کشت - بخش پائين هر چيزی که با زمين تماس دارد (و به بالای آن سماء گفته می شود) - بخش پائين دست و پای چهارپا و پايه هر چيزی که با زمين تماس داشته باشد - خاک ـــ زکام (مذکر و مؤنث) ـ تبِ لرز و لرزه، می باشد. و در چهار چوب قاعده و مبحث مجاز و اسم مبهم که معنی آن با قرينه يا قرينه های موجود در جمله روشن می شود به معانی ديگری مانند: کشور و قلمرو نيز می آيد. و در قرآن بمعنی گوناگون خود آمده است. جمع آن: أراضٌ و أُرُوض و أرضات وأَرَضُون و أراضي.

ap-assassins & blackwolf بازدید : 1225 جمعه 10 شهریور 1391 نظرات (0)

اين مطلب تحقيقي از من براي شما در مورد برخي از نماد ها در كشور فراسه است كه در بين اونها به انگليس هم برخوردم و گذاشتم 

اميدوارم راضي باشيد.

ap-assassins & blackwolf بازدید : 404 پنجشنبه 09 شهریور 1391 نظرات (2)

فقط اگر به نتيجه نرسيد يا اشتباهي ديد ناراحت نشين چون من خودم اينو از خودم ننوشتم.

باز هم اگر مشكل يا اشتباهي داشت يه نظر بدين بد نيست. ممنون.

ap-assassins & blackwolf بازدید : 622 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (0)

                                                                   

 

دعاي عظم البلا يكي از موثر ترين دعا هاست و با صداي بسيار زيبا و دلنشين استاد فرهمند براي دانلود گذاشته مي شوند.

ap-assassins & blackwolf بازدید : 456 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (0)

 

آشنایی با اهداف و پشت‌پرده نظم نوین جهانی

همراه با فیلم و عکس

 

نظم نوین جهانی مورد نظر آمریکا و صهیونیست‌ها چیست؟

تحولات یک قرن اخیر، جهان را به چه سمت و سویی سوق داده است؟

اهداف این نظم نوین و منافع آن برای ابرقدرت‌ها چه خواهد بود؟

ایران در کجای نظم نوین جهانی قرار دارد؟

 

ap-assassins & blackwolf بازدید : 687 دوشنبه 23 مرداد 1391 نظرات (0)

 

با عرض سلام  و تسلیت به علت وقوع زلزله مرگبار و وحشتناک دیروز در استان آذربایجان شرقی 

به خصوص هموطنان ساکن در شهر های اهر،هریس،ورزقان.

با تمام همشهری های عزیزم اعلام همدردی میکنم و آرزوی صبر برای همه آذربایجانی ها دارم.

برای نجات همشهری های خود دعا کنید

ای خدا چقدر با خود می گفتیم خدا حادثه ای مانند بم به ما نشان ندهد؟

خدایا چقدر درشب های قدر این مردم گریه کردندچقدر گفتند الهی العفو؟

خدایا کاش به حرمت اسم علی از دست رفتگان را زنده می گذاشتی که چقدر مردم به نام علی آن شب ها گریه کردند...

حال که رفتننی هارا بردی و ماندگان را زنده گذاشتی خودت به عذا داران صبر بده و این بی حکمت نیست که بعضی ها زنده اند

هموطنان عزیز ما همیشه با شماییم و هر کمکی که لازم باشد می کنیم .

به ادامه مطلب بروید...

ap-assassins & blackwolf بازدید : 1384 چهارشنبه 11 مرداد 1391 نظرات (1)

                                  ماسون ها 2

و این دومین کلیپ (دانلود در ادامه مطلب) در باره شیطانیان با سخنرانی استاد رائفی پور به امید نابودی تمامی دشمنان اسلام...

ap-assassins & blackwolf بازدید : 593 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (1)

     

عزیزان و مسئولان این ها نمونه های ساختمان های ماسونی است که متاسفانه در کشور ما هم بسیار وجود دارد چند نمونه در همین تهران اما چرا توجه نمی شود؟!

ap-assassins & blackwolf بازدید : 225 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (0)

                   

از آداب و وظایف دوران غیبت آن است که خواستهء حضرت حجت بن الحسن المهدی(ع)را برخواسته و تمایلات خود مقدم بدارد و در هرکار با خود بیندیشد که آیا انجام این کار موجب رضایت امام عصر(ع) هست یا نه؟!

ap-assassins & blackwolf بازدید : 992 سه شنبه 03 مرداد 1391 نظرات (0)

 

                    

کجایی خدااااااااااااااااااااااااااااااااااا کجایی دارن مسلمان هارو یکی یکی میکشن چیکار کنیم یا مهدی پس کی میای نمیبینی بچه ها کودک ها زن ها مرد ها دارن عذاب میکشن فکر نکن بی دل هستیم برادر هامون رو دارن میکشن سر مسلمان هارو میزنن حیوان های کثافت.

مگر ما کدام مشرک را به این گونه وحشی گری و با زجر کشتیم؟ اگر هم کشتیم ما نکشتیم کسانی که پشت لباس اسلام خود را پنهان کرده و قصد بدنام کردن اسلام را دارند این کار را کرده اند ما که خبر نداریم...

به ادامه مطلب بروید...

ap-assassins & blackwolf بازدید : 493 جمعه 30 تیر 1391 نظرات (0)

             

من خودم به این موضوع اطمینان زیادی ندارم اما با اتفاقاتی که در سوریه به تازگی می افتد کم کم  اطمینان پیدا می کنم به هر حال اگر مطلب اشتباهی یافتید نظر بدهید تا ما اشکالاتمان را بدانیم.

 
ap-assassins & blackwolf بازدید : 311 یکشنبه 25 تیر 1391 نظرات (0)

                           

 

تابناک : فردی که مدعی امام‌زمانی بود و با شمشیر سامورایی به ساختمان نخست‌وزیری حمله کرده بود به ضرب گلوله کشته شد. 

 

ap-assassins & blackwolf بازدید : 2035 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (0)

این مطالب جدیدی هست که تازه تحقیق کردم و جمع آوری کردم حالا اگه تکراری بودن  خوب خودتون ببخشید آخه شاید من این مطلبو دیرتر از همه گذاشتم.

تبلیغات سایت ها
                  

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
"به نام خدا" با سلام و عرض ادب ما تو اين سايت كارمون دفاع از عقايدمون يعني عقايد اسلاميمون در برابر شيطانپرستان،ماسون ها،پوچگرايان و... هست چون من خودم كلا از همون اولا اسم شيطانپرستي رو ميشنيدم حرص مي خوردم. بگذريم اون لوگي بالايي كه ميبينيد شايد بعضي ها براش حرف در بيارن اما نه ما درسته كه چشم گذاشيم اما اگه خوب دقت كنيد اونجا تير هم گذاشتيم كه داره به سمت اونا پرت ميشه يعني داريم با اونها مبارزه ميكنيم ما مدافعان مسير حق(مدافعان راه اسلام)هستيم كه دورش به طور انگليسي نوشيم و اين كه آدرس سايت آدرس سايت هم برگرفته از كلمه ظهور به طور انگليسي هست. (مديريت سايت)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    اصلی : آيا وقايعي كه ماسون ها به آن ها معتقدند اتفاق مي افتد و اعتقادات آنها صحيح هستند؟
    به دنبال چه مطلبی به این سایت آمده اید؟
    ساعت

    تاریخ و تقویم
    جستوجوی گوگل


    Google

    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت

    کد جست و جوی گوگل

    دیگر امکانات...

    مترجم سایت

    مترجم سایت

     این صفحه را به اشتراک بگذارید

    پیج رنک گوگل

    پیج رنک سایت شما

    پیج رنک

    پذيرفتيد يا...؟


    آمار سایت
  • کل مطالب : 104
  • کل نظرات : 74
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 81
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 81
  • بازدید ماه : 328
  • بازدید سال : 3,405
  • بازدید کلی : 189,643
  • کدهای اختصاصی

    ابزار وبلاگ

    وبلاگicon
    j
    اخبار جدید ایران و جهان