loading...
مدافعان مسير حق
تبلیغات سایت ها


خوش آمدید

AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان 

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام دوستان عزیز و بازدیدکنندگان گرامی امیدوارم

 از هرجا که به این سايت آمده اید سلامت باشید وامیدواویم که

از مطالب سايت راضی بوده و استفاده کافی را از آن ها ببرید.

این سايت برای تبلیغ ادیان دیگر و دروغین نمیباشد

 بلكه برای دفاع از دین اسلام ، اطلاع رسانی در باره ادیان و

 مبارزه با شیطانپرستان و همچنین فراماسون ها است

همینطور برای اینکه دشمنان اسلام هم بدانند که ما هم میتوانیم

  برای دفاع از عقاید خود آزادانه بجنگیم.   

                                                                                                                                                               

                                


 

                                                                                              ap-assassins & blackwolf



                                                                                                                                                                                                                                      

           
ap-assassins & blackwolf بازدید : 280 سه شنبه 04 بهمن 1390 نظرات (0)

سر لرد نورمن فاستر در سال 1935 در منچستر انگلیس در خانواده ای فقیر به دنیا آمد . او در سن 21 سالگی

سر لرد نورمن فاستر در سال 1935 در منچستر انگلیس در خانواده ای فقیر به دنیا آمد . او در سن 21 سالگی بورس تحصیلی را در معتبر ترین مدرسه معماری جهان مدرسه معماری یل( Yale University) به خود اختصاص داد .

نورمن فاستر در سال 1983 مدال صلای RIBIAرا دریافت کرد  و در سال 1990 به خاطر ساختن  the Willis FaberDumas building مدال Trustees را در یافت کرد و به عنوان knighted (قهرمانی) دست یافت  و چهار سال بعد پا را فراتر نهاد و مدال طلای انجمن معماران ایالات متحده را دریافت کرد و 9 سال بعد در 7 ژوین سال 1999 به بالا ترین درجه معماری خود دست یافت و توانست جایزه  PritzerArchitecture Prize. را دریافت کند ( این جایزه ی نوبل در معماری است ) و 5 روز بعد در روز جشن تولدش در بریتانیا به مقام اعیانی و اشرافی  لرد دست یافت  . شرکت سر لرد نرمن فاستر امروز در لندن ، برلین ، سنگاپور با بیش از 800 نفر کارمند مشغول به ادامه فعالیت است .

 

 

این ، زندگی نامه مختصر نورمن فاستر ، معمار بریتانیایی است . اما او را به گونه دیگری نیز می توان شناخت :

سر نورمن فاستر (لرد فاستر تمس بنک)، معمار بزرگ انگلیسی و ماسون بلندپایه ای است که  با استفاده از موقعیت خود در عرصه معماری ، در سراسر جهان نمادهای ابلیسک  یا به تعبیر دیگر «هرم‌های ایلومیناتی»  به پا می‌کند

اُبلیسک (Obelisk) به معنای سوزنیا ستون نوک‌تیز ، ستون سنگی با نوک هرمی است. این بنا نماد زایندگی و باروری در مصرباستان بوده که آنها را در ورودی های مقابر مصر باستان برپا می کرده اند.

ابلیسک نمادی است از آلت تناسلی شیطان به معنای دخول شیطان در کالبد انسان یا تسلیم روح خود به شیطان. به این دلیل، از دوران کهن ، ابلیسک "آلت تناسلی بعل "  ،" Shaft of Baal " نیز خوانده می‌شد. «بعل»، به معنی «استاد» و «ارباب»، خدای کهن ادیان غیرابراهیمی در تمدن‌های شرق مدیترانه و بین‌النهرین بود. این همان «خدایی» است که در تمدن‌های گوناگون اسامی گوناگون به خود گرفته، مانند مردوخ و نمرود و داگان و اوزیریس و غیره، و در ادیان ابراهیمی «شیطان» خوانده می‌شود. در تمامی فرقه‌های شیطانی معاصر، مانند ایلومیناتی و فراماسونری، این «خدا» با نام «لوسیفر» مورد پرستش است. نمادهای «لوسیفر»، از جمله ابلیسک،ازگذشته کهن تا به امروز بلاتغییر مانده است.

 

در مسیحیت نام «بعل» به عنوان مترادف «شیطان» به کار می‌رفت.

لرد نورمن فاستر  تاکنون 200  ابلیسک در سرتاسر جهان ساخته است . در واقع او معروف ترین معمار سازنده سازنده ابلیسک مورد نظر فراماسونرهاست.

 

از جمله این گونه فعالیتهای معماری وی می توان به راشیا تاور "  Russia Tower" یا  "برج روسیه"  اشاره کرد.

بنای راشیا تاور در سپتامبر 2007 با دو میلیارد دلار بودجه آغاز شده و در سال 2012 به پایان رسید. راشیا تاور 648 متر ارتفاع دارد و بلندترین برج دنیا خواهد شد. .

از دیگر برج های وی که اتفاقا تا سال 2012 پایان می یابد ، ابراج البیت در کنار مسجدالحرام و مشرف به بیت شریف کعبه است که با همکاری مجتمع بن لادن و حمایت دولت عربستان مشغول به ساختن آن است .

زبان فرقه‌های رازآمیز زبان نمادها و اعداد است. در این زبان، سال 2012 سالی خاص و «مقدس» است. آنان معتقدند که در ساعتی معین از روزی معین از سالی معین (ساعت 11:11 صبح 21 دسامبر 2012 ) ،"نظم نوین دنیوی" Novus ordoseclorum  آغاز خواهد شد.

    

 

فاز اول این برج که به برج ساعت نیز معروف است ، پیش از ماه مبارک رمضان افتتاح شد .

 

         

تا چند سال پیش، بلندترین بنای مُشرف به صحن مسجدالحرام، قصر ملک فهد، سلطان پیشین مملکت عربی سعودی یا همان خادم الحرمین بود که بر بلندای کوه ابوقُبیس، صدها متر فراتر از مخدوم خود نشسته بود . 

               

امّا امروزه دیگر، این بنا در برابر برج در دست ساخت «ابراج البیت» که درست مقابل رکن یمانی قراردارد کوچک می‌نماید. در تمام نقاط جهان و میان همة اماکن مقدّس مذهبی، هیچ بنایی تاکنون مجال و جریت قد برافراشتن به این قدّ و قواره را نداشته است.

برج‌های تجاری مکه (ابراج البیت)، که در واقع باید «شا‌خ‌های شیطان» خوانده شود،  سرشار از نمادهای ماسونی است و اینچنین کعبه در سایه نمادهای شیطانی قرار خواهد گرفت. این بنا، مسجدالحرام،‌ کعبه و طواف را تحت الشّعاع خود قرار می‌دهد. برج اصلی با ارتفاع 595 متر در کنار شش برج بزرگ مسکونی، که جملگی متعلّق به «مجموعه بن لادن» هستند  حتّی اجازه نمی‌دهد شما تصویری از مسجدالحرام، گلدسته‌ها و پهنای آسمان داشته باشید.  

برج رفیعی که در میان دو بال قرار گرفته، در نوع خود بزرگترین ستون ابلیسک جهان است که از عهد مصر باستان تاکنون ساخته شده است . برج‌های مشرف بر مسجدالحرام و خانه کعبه با دو برج بزرگ دروازه‌ای شکل ساخته شد تا به همگان اعلام نماید نه تنها مملکت سعودی، بلکه خانة مقدّس مسلمانان جهان نیز در آغوش ما و تحت سلطه ماست.

(ماجرای «دروازه‌ها» نیز جالب است. در مصر باستان در میان ساحران و پس از آن در میان کابالیست‌ها و فراماسونرها، دو ستون دروازه‌ای شکل بر پهنه زمینی شطرنجی (مانند کف‌پوش شطرنجی تمامی لژهای ماسونی) به عنوان دروازه ارتباط با جهان ماورایی ابلیسی شناخته می‌شدند. اعمال کثیف مانند توهین به مقدّسات و مناسک شیطان پرستان و جادوگران، باعث بودند تا امکان ارتباط انسان‌ها (یا همان جادوگران و ساحران) با نیروهای اهریمنی شیطانی و جنّی ممکن شود. امروزه اشرار یهود و فراماسونرهای درجه بالا و کابالیست‌ها برای ارتباط با نیروهای شیطانی و اعمال قدرت بر رقیبان و مخالفان و مبارزه بی‌امان با انسان و ادیان در مناسک ویژه، از صفحات شطرنجی و دروازه‌ها و ستون‌ها بهره می‌برند.)

بخش انتهایی و بالای دو بال این بنا که ابلیسک بلند  مزیّن به ساعت بزرگی را در خود جای داده‌اند، به شکل بخش انتهایی بال‌های خفّاش ساخته شده‌اند.

قابل ذکر است این برج بزرگ در 72 طبقه برکشیده شده است. با توجه به حرکت های نمادین فراماسونرها انتخاب عدد 72 که به عنوان عدد قدرت نزد کابالیست ها شناخته می شود قابل توجه است. از نظر آنان 72 تعداد شیاطینی هستند که (نیروهای جنی) حضرت سلیمان (ع) آنان رابرای ساختن معبد بزرگ در خدمت آورده بود.

در ادبیّات مسیحی، شیطان در شمایل حیوانی با بال‌های خفّاش، پاهای شیر و سری چون سر قوچ به تصویر کشیده می‌شود. این نماد را در بسیاری از فیلم‌های هالیوود و از جمله امگا کد 2 می‌توانید ببینید. گوییا که معمار صاحب سبک این برج‌ها می‌خواهد به همگان القاء کند که بال‌های شیطان مسجدالحرام را در خود گرفته‌اند.

در واقع، رمی و سنگباران معکوس از بلندای مسجد آغاز شده است.

سنگ‌های پنهانی نیروهای اهریمنی بر سر و روی حجّاج طواف کننده و عمره گزاران ، امواج منفی شیطانی که جان مسلمانان را هدف تیرهای زهراگین می‌سازد. بسیاری از محقّقان بر این باورند که، انفجار دو برج نیویورک در یازده سپتامبر، در واقع، حاصل پروژه انفجار دروازه‌ای بود که در آن زمان و مکان خاص و البتّه از نظر فراماسونرهای نشسته بر اریکه قدرت سازمان‌های مخفی، راه ورود نیروهای شیطانی را بیش از پیش در زمین و در صحن حیات اجتماعی ساکنان زمین هموار ساخت.

چنان که گفتیم، قرار است این بنا و بال‌های شیطانی‌اش در سال 2012 م کامل شود.از نظر فرقه‌های شیطانی و طرّاحان نظم نوین جهانی، سال 2012 م. سال شروع نظم نوین دنیوی است. در این سال کعبه در سایه نمادهای شیطانی ابراج البیت قرار خواهد گرفت.

افتتاح برج در 21 دسامبر 2012 م، ارتباط این برج را با فاجعه پیش‌بینی و اعلام شده توسط غربی‌ها در سال 2012 م. نشان می‌دهد. در آثار متعدّد و فراوانی که طیّ سال‌های اخیر درباره فاجعه جهانی در سال 2012 م. ساخته شده و پهنه وسیعی از سینما و حتّی مستندات تلویزیونی آمریکایی و اروپایی را اشغال کرده، این سال را سال ظهور مسیح دجّال یا همان مسیح دروغین اعلام کرده‌اند.

عدد 11، عدد مقدّس فراماسونرهاست. قراینی حکایت از این دارد که سران مجامع مخفی، کمر همّت بسته‌اند تا با زمینه‌سازی ذهنی و تبلیغات گسترده، وقوع حوادثی در ابعاد جهانی را در سال 2012 محتوم، مقدور و پیش‌بینی شده معرّفی کنند. هم اینک در اثر ساخت مجموعه‌هایی از مستندات تلویزیونی، میلیون‌ها نفر در آمریکا و اروپا چشم به این سال دوخته‌اند و با نگرانی روزها را می‌شمارند.

آنها حتّی به مردم القا کرده‌اند این تاریخ و واقعه مصیبت باری که بخش عمده‌ای از جهان را نابود خواهد کرد، توسط اقوام مایا و توسط پیش‌گویانی چون نوستر آداموس که از اتّفاق خودش در زمره کابالیست‌ها است، پیش‌گویی شده است.

آنچه برای ما مسلّم است، آن است که، غرب و سران مجامع مخفی شیطان‌پرست و فراماسونر که اداره و کنترل جهان را عهده دارند، برای اجرای آخرین بخش از پروژه نظم نوین جهانی یا همان جهان تک حکومتی شیطانی، عجولانه در پی نمادسازی و اقدام پیش‌دستانه‌اند و با مدد گرفتن از نیروهای غیر ارگانیک، ماوراء الطّبیعه‌ای ابلیسی و جنّی، خود را مهیّای اقدامی در ابعاد جهانی برای نابودی  اسلام کرده‌اند.

نکته جالب دیگر در مورد جناب لرد فاستر این است که وی موفق شد از سنگ زدن به نماد شیطان یا همان ابلیسک های واقع در منی جلو گیری کند .

در حقیقت با حذف این ابلیسک ها وجایگزین ساختن دیواری ساده به جای آن ، «رمی شیطان» از غنی ترین نماد برایت انسان از شیطان تهی شد.

 به این ترتیب زیرکانه برتری ، ظهورو تسلط ماسونیزم در شهر وحی به رخ تمامی مسلمین کشیده شد .

 

 نماد کهن ابلیسک در مناسک رمی جمرات (سنگباران شیطان)

 

دیواری که جایگزین نماد کهن ابلیسک شده است

در این میان سکوت سازمان‌های جهانی بی‌وجه نیست. آنها جملگی تحت مدیریّت سازمان‌های ماسونی عمل می‌کنند. یونسکو به عنوان یکی از بازوهای اصلی و فرهنگی فراماسونری جهانی قابل شناسایی است و رؤسای آن عمدتاً خود فراماسونر هستند،

 مقايسه كنيد

 

 

 

اين چشم را در اخر فيلم ارباب حلقه ها ديده ايد.ان برج را با ابراج البيت مقايسه كنيد

 

 

شكل خيابان ها در بيت خدا

 

به خانه خدا نگاه كنيد گير افتاده است.از خواب غفلت بيدار بشين به وبلاگ ما يا هر وبلاگ ديگه كمك كنيد

 

 

ان ساختمان هاي نسبتا كوچك ۷۲ طبقه اند ۷۲ در فراماسونري نماد قرت است.

 

به علامت گونيا پرگار توجه كنيد

 

به نماي ايفل توجه كنيد

 

 

بانك صادرات

 

برچسب ها بانك تجارت , ايفل ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات سایت ها
                  
درباره ما
Profile Pic
"به نام خدا" با سلام و عرض ادب ما تو اين سايت كارمون دفاع از عقايدمون يعني عقايد اسلاميمون در برابر شيطانپرستان،ماسون ها،پوچگرايان و... هست چون من خودم كلا از همون اولا اسم شيطانپرستي رو ميشنيدم حرص مي خوردم. بگذريم اون لوگي بالايي كه ميبينيد شايد بعضي ها براش حرف در بيارن اما نه ما درسته كه چشم گذاشيم اما اگه خوب دقت كنيد اونجا تير هم گذاشتيم كه داره به سمت اونا پرت ميشه يعني داريم با اونها مبارزه ميكنيم ما مدافعان مسير حق(مدافعان راه اسلام)هستيم كه دورش به طور انگليسي نوشيم و اين كه آدرس سايت آدرس سايت هم برگرفته از كلمه ظهور به طور انگليسي هست. (مديريت سايت)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    اصلی : آيا وقايعي كه ماسون ها به آن ها معتقدند اتفاق مي افتد و اعتقادات آنها صحيح هستند؟
    به دنبال چه مطلبی به این سایت آمده اید؟
    ساعت

    تاریخ و تقویم
    جستوجوی گوگل


    Google

    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت

    کد جست و جوی گوگل

    دیگر امکانات...

    مترجم سایت

    مترجم سایت

     این صفحه را به اشتراک بگذارید

    پیج رنک گوگل

    پیج رنک سایت شما

    پیج رنک

    پذيرفتيد يا...؟


    آمار سایت
  • کل مطالب : 104
  • کل نظرات : 74
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 255
  • بازدید ماه : 965
  • بازدید سال : 4,042
  • بازدید کلی : 190,280
  • کدهای اختصاصی

    ابزار وبلاگ

    وبلاگicon
    j
    اخبار جدید ایران و جهان