loading...
مدافعان مسير حق
تبلیغات سایت ها


خوش آمدید

AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان 

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام دوستان عزیز و بازدیدکنندگان گرامی امیدوارم

 از هرجا که به این سايت آمده اید سلامت باشید وامیدواویم که

از مطالب سايت راضی بوده و استفاده کافی را از آن ها ببرید.

این سايت برای تبلیغ ادیان دیگر و دروغین نمیباشد

 بلكه برای دفاع از دین اسلام ، اطلاع رسانی در باره ادیان و

 مبارزه با شیطانپرستان و همچنین فراماسون ها است

همینطور برای اینکه دشمنان اسلام هم بدانند که ما هم میتوانیم

  برای دفاع از عقاید خود آزادانه بجنگیم.   

                                                                                                                                                               

                                


 

                                                                                              ap-assassins & blackwolf



                                                                                                                                                                                                                                      

           
ap-assassins & blackwolf بازدید : 440 جمعه 12 اسفند 1390 نظرات (0)

قطعاَ برای مردم ، روزنامه نگاران ، تحلیل گران و خصوصاَ دولت مردان کشورهای مختلف این سوال پیش آمده که بر چه اساسی حکومت گران ایران ، اینگونه بی محابا جهان را به چالش میطلبند؟
با چه تحلیلی رهبر ، رئیس دولت و یا سرداران سپاه و ... ، دنیا را تهدید کرده و به سادگی حرف از درگیری و حتی حذف یک کشور از نقشه جهان را به زبان می آورند ؟ 

 

 

رچه مبنایی مردم خود را سرکوب کرده و بی توجه به جامعه جهانی هرآنچه که صلاح میدانند انجام میدهند ؟
آیا نمیدانند عملکرد اینچنینی عواقب فراوانی را برای کشور به همراه دارد؟ پس به چه دلیل این هزینه را به جان خریده ، اما باز هم اصرار به پیش برد سیاسیت های خود دارند ؟
بنا به تجربه تاریخی واضح است که ادامه چنین وضعیتی ، کشور را در مدت زمانی کوتاه به پرتگاه میبرد . پس دلیل اینهمه اصرار به چنین رفتاری چه میتواند باشد ؟
این فکر ساده انگارانه است که گمان کنیم ، دولت مردان ایران قدرت درک عواقب سیاست خود را ندارند و یا بر اساس تئوری توطعه همه آنها به جایی وابستگی داشته و هدفشان در اصل نابودی ایران است و ..

برای این سوالات میتوان پاسخ های متفاوتی را مطرح کرد ، اما بروز شکاف و اختلاف در میان لایه های مختلف حکومت ،خصوصاَ پس از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری باعث شد تا برخی از اسرار نظام به بیرون درز کرده و زوایای پنهانی را از اتفاقات پشت پرده آشکار کند .
اطلاعات منتشر شده از تحرکات و تصمیم گیری های پشت پرده ، برخی از رفتار های نظام اسلامی را قابل فهم کرده و در رصد و تحلیل شرایط موجود مفید واقع میشود .
به عنوام مثال در مهر ماه امسال آیت الله خامنه ای با تشریفات فراوان و تبلیغات گسترده رسانه های دولتی ، به شهر قم سفر کرده است .
اساساَ این همه تبلغیات و تشریفات به چه منظور انجام شده است ؟ هدف واقعی حکومت ایران از محبوب نشان دادن آیت الله خامنه ای ،آیا صرفاَ جهت ساکت کردن مخالفین است ؟
پیش از این سفر مدرسین و طلاب قم و نجف با انتشار نامه‌ای سرگشاده در وبسایت «متقن» اعلام کردند که آیت الله خامنه‌ای در سفر خود ، به دنبال اخذ مرجعیت و تایید آن از سوی مراجعه و روحانیون سر شناس قم است .
اما سوال اینجاست که اخذ این تایید ، اساساَ چه سودی میتواند به حال آیت الله خامنه ای به عنوان رهبری و ولی فقیه نظام اسلامی داشته باشد ؟ پس از تغییر در قانون اساسی کشور در دهه شصت و حذف لزوم مرجعیت برای رهبری ، وی به لحاظ قانونی مشکلی با منسب حکومتی خود ندارد . از آن سو پیش از این نیز برخی از مراجعه نزدیک و یا وابسته به حکومت مرجعیت وی را تایید کرده بودند . او هم اکنون تمام امکانات و منابع کشور را در دست خود دارد و عملا هر کاری که مایل است انجتم میدهد . پس تایید مراجع قم در این شرایط ، چه سودی به حال وی خواهد داشت ؟
این سوال با برسی بخش های مختلف سفر آیت الله خامنه ای ، دامنه وسیع تری نیز پیدا میکند .
به عنوان مثال حجت‌الاسلام غلامرضا ناظمی ، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم از انتشار شجره نامه رهبری نظام اسلامی ، همزمان با ورود وی به شهرقم خبر داده است .
وی همچنین تصریح کرد ، جد آیت الله خامنه ای ، امام سجاد است و امامزاده عبدالله مدفون در بلوار کشاورز قم نیز عموی نسبی وی بوده و امامزاده سید معصوم در منطقه نیروگاه قم نیز به عنوان پسر عموی نسبی رهبری حکومت ایران به شمار می‌آیند.

 

بر اساس این شجره نامه ، نسب آیت الله خامنه ای به سلطان سید محمد ، از سادات حسینی و با چهار واسطه فرزند امام سجاد می رسد . وی به دلیل درگیری با عباسیان به مناطق مرکزی ایران و تفرش ، آشتیان و فراهان آمده ، اما مأموران عباسی در تفرش او را به قتل رساند . مدفن وی هم اکنون در میقان اراک قرار داد .

سید محمد فرزند سید محمدتقی ، فرزند سید میرزا علی ، فرزند سید میرزا اکبر ، فرزند سید فخرالدین از شجره سلطان سید محمد است که از تفرش به آذربایجان مسافرت کرده و در شهر خامنه – 80 کیلومتری شمال غربی تبریز – ساکن شده بودند . بعد از وی سید حسین ، فرزند سید محمد از خامنه به نجف سفر کردند . وی در این شجره نامه جد سید علی خامنه ای ، رهبر نظام اسلامی ایران معرفی شده است .

انیمیشن ساخته شده بر اساس شجره نامه آیت الله خامنه ای( روی متن کلیک کنید )

اما انتشار این شجره نامه در سطح وسیع و تبلغات گسترده در مورد عقبه آیت الله خامنهای به چه منظور انجام میشود ؟
پاسخ به این سوالات ، در گرو آگاهی بیشتر با وضعیت کنونی جریان فکری است ، که خواستگاه نظام اسلامی ، و تئوری ولایت فقیه محسوب میشود .

پدیده مهدویت و ظهور ، و نمایندگی امام غایب از سوی ولی فقیه بحثی است که در بیش از سه دهه عمر نظام اسلامی ، بسیاری از روابط و سیاسیت های حکومت ایران بر مبنای آن تنظیم شده است . اما در چند سال اخیر ، و خصوصاَ باروی کار آمدن دولت محمود احمدی نژاد و تسلط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر امور کشور ، نحوه این تاثیر گذاری تغییر کرده و کشور را در شرایط جدیدی قرار داده است .
دولت محمود احمدی نژاد با اختصاص هزینه های کلانی از درآمد کشور ، شرایط مناسبی را برای رشد و شکوفایی تفکر مهدویت و انتظار فراهم کرده که در بستر آن ، جریانهای و گروه های مختلفی نظیر انجمن حجتیه نیز فرصت فعالیت علنی یافته اند .
فضای مناسب برای تبلیغات در میان بافت مذهبی اجتماع ، و برگزاری جلسات ، کنفرانس ها و سمینار های متعدد با موضوع امام غایب و منجی عالم بشریت ، باعث شد تا در مدت کوتاهی فرضیه رسیدن به آخر زمان تبدیل به یک باور شده و بر رفتار ، کردار و چشم انداز آنها نسبت به آینده تاثیر بگذارد .

 


 

صویه حساب و اخراج نیروهای غیر خودی در ادارات و سازمانها و جایگزین شدن خودی های وابسته به این تفکر در سیستم مدیریتی کشور ، فضایی را ایجاد کرد ، که در یک دستی کامل حکومت ،دیگر فضایی برای انتقاد و یا به چالش کشیدن سیاسیت های ناشی از این تفکر وجود نداشته باشد .

زمینه سازی ظهور بر مبنای تعالیم روایات ، یکی از اصلی ترین اقداماتی بود که در این فضا به شکل جدی موردپیگیری قرار گرفت . و اولین گام یافتن مصداق ها و ایجاد فضای ذکر شده در روایات برای آمدن منجی عالم بشریت بود .

یکی دیگر از اقدامات قابل تامل صورت گرفته هم زمان با سفر آیت الله خامنه ای به قم ، انتشار مقاله مفصلی بود به نام " سيدخراساني بودن امام خامنه اي(مدظله) "و با موضوع نزدیک شدن به زمان ظهور امام غایب ، که در سطح گسترده منتشر و در وبسایت های مرتبط با آنها انعکاس یافته است .

مطالعه این مقاله و موارد مورد استناد در آن و همچنین مصداق ها مثال های ذکر شده برای اثبات وجود شرایط ظهور ، بخش عمده ای از مسیر حرکت این جریان فکری و مقصد نهایی و منشآ گفتار و کردار آنان را روشن میکند .

بر اساس احادیث و روایات شیعه ، و منابع مورد استناد آنها یکی از شرایط لازم برای ظهور ، وجود فردی است بنام سید خراسانی که زمینه را برای آمدن امام غایب آماده کرده و در نهایت زمام امور را به دست او میسپارد .

برخی روایات فقهی در مورد ظهور امام غایب ، سید خراسانی را یکی از شخصیتهای برجسته عصر ظهور دانسته که چند ماه قبل از ظهور ( در ماه رجب ) با لشکری بزرگ به فرماندهی شعیب بن صالح ، جوانی گندمگون و زیرک ، از کشور ایران قیام کرده و به همراه سفیانی و یمانی سمت عراق پیش میرود . وی در آنجا با سپاه سفیانی ، اصلی ترین دشمن امام غایب درگیر شده و بعد از شکست او ، خود و لشگریانش را تحت اختیار امام غایب قرار می دهد .

عصر ظهور / علامه كوراني / جلالي / چاپ و نشر بين الملل


در این مقاله سعی شده با استناد به منابع و کتب فقهی مختلف ، همچون چون کتاب " يوم الخلاص" ( روزرهایی /کامل سلیمان / مهدي پور/ نشر آفاق ) و عصر ظهور ( علامه كوراني / جلالي / چاپ و نشر بين الملل ) به مصداق شناسي و تحلیل وقايع جاري با شخصيتهاي و وقايع منقول در روايات پرداخته و به این نتیجه برسند که نشانه های ظهور ذکر شده ، هم اکنون در ایران وجود داشته و طبعاَ مقدمه ظهور امام غایب از این سرزمین به زودی آغاز خواهد شد .

در این مقاله تاکید شده که در روايات متعدد و با تعابير مختلفي از مكان انقلاب موعود نام برده شده است و به اعتقاد نگارنده گان مقاله عباراتی نظیر " من مشرق " ، " من خراسان " ،" اهل طالقان "، " اهل ديلم "، " اهل القم " بر كليت سرزمين ايران دلالت مي كند.

عصر ظهور / علامه كوراني / جلالي / چاپ و نشر بين الملل

آنها همچنین تمجيد و ستايشهاي متعددي از مقام و منزلت ايرانيان در نزد اهل بيت ( روایات جايگاه ايرانيان نزد اهل بيتظهور از مشرق زمین ، روایات اهل بیت ) را دلیل دیگر صحت این موضوع میدانند .

نویسندگان این مقاله در ادامه برای اثبات این فرضیه که سيد خراساني هم اکنون در جامعه فعلي ايران وجود دارد . ابتدا سعی به اثبات این پیش فرض دارند که انقلاب اسلامي ايران همان انقلاب موعود است ، که در روایات به آن اشاره میشود .
آنها با استناد به حدیثی منتسب به پیامبر اسلام : يخرُجُ ناسٌ مِنَ المَشرِقِ فَيوَطِّئونَ لِلمَهدي سُلطانَه ، مردمي از شرق قيام ميکنند و زمينه را براي حرکت جهاني مهدي فراهم ميسازند ( سنن ابن ماجه، ج 2، ص 1368، ب 34، ح4088؛ کنز العمال، ح 38657؛ الزام الناصب، ج 2، ص 14 ) ، معتقدند که در تمام سالهای پس از غیبت امام دوازدهم شیعیان ، سرزمین ایران پذیرای تفکر شیعه بوده و اکنون که جنگ میان ماده گرایانه غرب و اندیشه های الهی آغاز شده است ، باز این سر زمین در هیاهوی دنیا پرستی و الحاد و کفر و صهیونیسم ، نماد خدا پرستی و مهدویت در جهان شناخته میشود .

در ادامه این مقاله ، مقابله ی تاریخی با کفر ، اندیشه عاشورایی ، ده ها کشه ومجروحان جنگ ، تاثیر انقلاب اسلامی ایران بر جهان و ایجاد روحیه مقاومت و شهادت طلبی در دیگر کشور های مسلمان و رهبری معنوی و دینی و الهی ایران بر آنها ، مقاومت در برابر تحریم ها و در نهایت حوادث پس ازانتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری را از دلایل ویژه بودن انقلاب اسلامی بر شمرده و این سوال را مطح میکند :

اگر جمهوری اسلامی ایران ازجانب خداوند یاری نمی شود ، پس چگونه دربرابر این همه دشمنی سنگین کمر راست کرده است ؟ آیا باقیماندن این نظام با این همه دشمنی خود دلیل روشنی بر حمایت ها و هدایتهای الهی این انقلاب از سوی خلیفه خدا در زمین نیست ؟ امروز چنین انقلابی از آن چه کسی است ؟ کسی که ائمه اطهار با دهها روایت سیدخراسانی از او تمجیدکرده و او را تایید کرده اند ؟

نویسنده گان این مقاله سپس با اشاره به احادیث و روایات متعدد ، مبنی بشارت ائمه اطهار به حركت بزرگ شيعيان ايران ، برخی ازصفات انقلاب موعود اینگونه ذگر میکنند :

  • اين انقلاب در مشرق زمين رخ خواهد داد
  • انقلابيون خواستار حق هستند اما به آنها داده نمي شود
  • رد كردن پاسخ مثبت حاكمان و قيام همه جانبه
  • كشته هاي آنها شهيد محسوب مي شوند
  • رهبر انقلاب آنها مردي از قم است
  • نماد حركت آنها پرچم هاي سياه است
  • انقلاب مشرق زمين صاحب پرچم هدايت است و مسلمانان به هر قيمتي بايد آن را ياري كنند
  • انقلابيون درگير جنگي طولاني با دشمنان خود خواهند شد.
  • بوي پرچم هاي انقلاب موعود چون مشك به همه جا مي رسد ( انقلاب موعود محبوب ملتهاست)
  • رهبران انقلاب روايات از سيد قمي تا خراساني و شعيب و ياران آنها بسيار محكم و قدرتمند هستند
  • ميان شروع حركت آنها تا ظهور بيش از عمر يك انسان فاصله نيست .
  • مرحله آخر انقلاب مشرق زمين ، تسليم پرچم به امام غایب است .


آنها برای اثبات این که صفات فوق مربوط به انقلاب اسلامي ايران است ، از برخی رخداد های تاریخ معاصر ایران ، به عنوان مصداق بروز این صفات یاد میکنند ، به عنوان مثال :

اين انقلاب در مشرق زمين رخ خواهد داد (سرزمين ايران حدوداً در مشرق حجاز و شهر مدينه ، محل صدور این روایات است 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نقلابيون خواستار حق هستند اما به آنها داده نمي شود ( مطالبات مردم در انقلاب مشروطه ، حركت آيت الله كاشاني و فدائيان اسلام و در نهايت انقلاب اسلامی سال 57 ، مواردی هستند که به اعتقاد آنها حاوی مطالبات حق طلبانه ای بود که با بي اعتنايي حاكمان آن زمان مواجه شده بود )

رد كردن پاسخ مثبت حاكمان و قيام همه جانبه ( پیشنهاد و وعده های حاکمان وقت ، نظیر اعطای امتیازات و امکانات ، در قبال دست کشیدن از مبارزه و رد آنها از سوی انقلابیون ، البته در این مقاله به نوع ، زمان ، مکان و ... این پیشنهادات اشاره نشده است )

كشته هاي آنها شهيد محسوب مي شوند ( نویسنده گان مقاله وجود ويژگي هایی چون فرهنگ ايثار ، شهادت و ... را دلیلی میدانند که باعث شده تا افرادی مانند مهندس چمران ، آیت الله بهشتی و ... شهید انقلاب نامیده شوند

ویدئو یکی از صحنه های دلخراش جنگ

رهبر انقلاب آنها مردي از قم است ( آنها با ذکر روایت های متعد از جمله روایتی متسب به امام كاظم که در آن ذکرشده : مردى از قم ، مردم را به حق فرا مى خواند - بحار 57/215 ، این فرد را سید قمی و آیت الله خمینی معرفی میکنند )

 

 

 

 

 

عصر ظهور / علامه كوراني / جلالي / چاپ و نشر بين الملل

نماد حركت آنها پرچم هاي سياه است ( پرچم هاي سياه در محرم و استفاده از از این نماد ، از عاشواري 1342 تا کنون )

 

 

 

 

انقلاب مشرق زمين صاحب پرچم هدايت است و مسلمانان به هر قيمتي بايد آن را ياري كنند ( نویسندگان این مقاله ، برای اثبات این مصداق ، به یکی از صحبت های آیت الله خمینی اشاره میکنند که میگوید : انقلاب ما آغاز نهضت جهاني اسلام به پرچمداري حضرت حجت است ...، ویا نقل قول دیگر : وحشت شياطين غرب و شرق و اجماع قدرتهاي جهانخوار جهاني براي زمين زدن اين پرچم تا جايي كه در طي چند دهه گذشته شب و روز در حال توطئه بر عليه اين انقلاب مقدس بوده اند )

انقلابيون درگير جنگي طولاني با دشمنان خود خواهند شد. ( مورد استناد این مصداق ، این عبارت است " و قد وضعوا سيوفهم علي عواتقهم ، سلاح ها و شمشيرهاي خود را به گردن مي گيرند يا حمايل مي كنند . نویسنده گان مقاله عبارت فوق را اینگونه تلقی میکنند که در مسير حركت زمينه سازان ظهور موانع ، درگيريها و كارشكني هايي زیادی به وجود خواهد آمد كه جز با شمشير و سلاح برطرف نخواهد شد و بروز جنگ اجتناب ناپذير است . پس با این تعریف این جنگ طولانی خواهد بود )

بوي پرچم هاي انقلاب موعود چون مشك به همه جا مي رسد ( آنها در اثبات صحت این مصداق نیز با ذکر حدیثی : يوجد ريحها بالمغرب كالمسك الاذفر ، عطر آن در مغرب زمين بهتر از مشك و عنبر به مشام مي رسد ، معتقدند که منظور اصلی از مشک و عنبر ، محبوبیت حركت اين انقلاب در اقصي نقاط جهان و در بين ملل مستضعف و محروم و مومنين و مسلمانان است )

رهبران انقلاب روايات از سيد قمي تا خراساني و شعيب و ياران آنها بسيار محكم و قدرتمند هستند ( آنها مقاومت انقلابیون را در زندانهای رژیم پهلوی ، مقاومت در جنگ هشت ساله و عرض اندام و رجزخواني آیت االله خامنهای و محمود احمدی نژاد را نشانی از قدت و استحکام و قدرت آنها میداند )

ميان شروع حركت آنها تا ظهور بيش از عمر يك انسان فاصله نيست ( آنها با ذکر حدیثی منتسب به امام صادق : و لا يدفعونها الا الي صاحبكم ، قتلاهم شهدا ، اما اني لو ادركت ذالك لابقيت نفسي لصاحب الامر ، و پرچم ها را جز به دست صاحب الامر نمي دهند ، كشته هايشان شهيد است ، اگر من آن روز را درك كنم ، جانم را براي صاحب اين امرنگه مي دارم‌ - غيبت نعماني، ص145 ، معتقدند که فاصله ميان آغاز انقلاب تا به نتيجه رسيدن آن و سپرده شدن پرچم انقلاب به دست اما غایب ، بيش از عمر طبيعي انسان طول نخواهد كشيد )

 

 

عصر ظهور / علامه كوراني / جلالي / چاپ و نشر بين الملل

مرحله آخر انقلاب مشرق زمين ، تسليم پرچم به امام زمان مي باشد ( آنها با استناد به گفته های علامه كوراني در کتاب عصر ظهور جلالي / چاپ و نشر بين الملل / ص 263 ، معتقدند که ما از چند دهه قبل در عصر ظهور امام امام غایب قرار داریم و ایرانیان به عنوان نیرویی فعال و قدرتمند در درگيريهاي عصر ظهور شرکت داشته و به زودی سپاه ايران به سمت كوفه حرکت کرده و با سفياني ها درگیر خواهد شد )

در پایان آنها تمام این موارد را دلیل روشن و کافی برای اثبات این فرضیه میدانند که انقلاب اسلامی ایران ، همان انقلاب موعود است .

نویسندگان مقاله در مرحله دوم اثبات فرضیه خود ، تلاش دارند تا با استفاده از روش بالا ثابت کنند ، سید خراسانی همان آیت الله خامنه ای است .

یکی از اصلی ترین موارد مورد استناد در این مقاله ، حدیثی است منتسب به امام باقر که در آن ویژه گی های سید خراسانی این گونه ذکر شده است :

یخرج شاب من بنی هاشم بکفّه الیمنى خال، ویأتی من خراسان برایات سود بین یدیه شعیب بن صالح، یقاتل أصحاب السفیانی فیهزمهم (ملاحم ابن طاوس، ص 77; عقد الدرر، ص 128، باب 5 )

آنها با در ادامه با استناد به این حدیث و ذکر احادیث و روایات متعدد دیگری از شخصیت سید خراسانی ، ویژگی های او را به این شکل تعریف میکنند :

 

 

 

  • سيد خراساني شاب است
  • سيد خراساني از بني هاشم بوده و نسبي حسيني(يا حسني) دارد
  • سيد خراساني از خراسان(مشرق زمين و ايران) قيام مي كند
  • سيد خراساني دشمن سرسخت سفياني بوده و با او به شدت درگير مي شود
  • سيد خراساني بر دست راستش نشانه يا خللي دارد
  • سيد خراساني صبيح الوجه بوده و چهره اي زيبا و ماه گونه دارد
  • سيد خراساني شعيب بن صالح را به فرماندهي لشگر خود انتخاب مي كند
  • سيد خراساني رهبر اهل مشرق زمين است
  • سيدخراساني مقام بسيار بلندمرتبه اي در نزد اهل بيت دارد.
  • سيد خراساني اراده بسيار محكم و خلل ناپذير دارد.
  • سيد خراساني پرچم اسلام را به امام غایب تحويل مي دهد
  • سيد خراساني داراي لشگري مجهز و قدرتمند است.
  • مقصد و هدف سيد خراساني بيت المقدس بوده و مسيرحركت او از عراق مي گذرد.
  • سيد خراساني عالمي آشنا به شريعت اسلام است
  • سيد خراساني امام غایب را مي شناسد ، براي او زمينه سازي كرده و بيعت مي گيرد


بزرگان خصوصیات فوق با شخصیت آیت الله خامنهای مصداق های زیر را ذکر میکنند :

 

سيد خراساني شاب است ( کلمه شاب در عربی ، جوان ، دارای طراوت و سرزندگی جوانی است . در فرهنگ ایرانیان نیز افراد سرزنده و با نشاط را با هر سن و سالی جوان مینامند ، آنها معتقدند که سرزندگی و طراوت و بشاشیت موجود در آیت الله خامنهای بسیار آشکار است بطوری که ایشان با وجود سن زیاد از بسیاری از جوانان نیز سرحالتر است ، کوهپیمایی ایشان که تا مدتی قبل هر هفته به طور منظم دوبار در سحرگاهان انجام میشد ، خود گواه این مطلب است )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سيد خراساني از بني هاشم بوده و نسبي حسيني(يا حسني) دارد ( بر اساس شجره نامه منتشر شده ، آیت الله خامنهای از طرف پدر سید حسینی بوده و به فرموده برخی از بزرگان از طرف مادر نیز سید حسنی است )

 

 

 

 

 

 

 

سيد خراساني از خراسان (مشرق زمين و ايران) قيام مي كند ( آیت الله خامنه ای طبق شناسنامه ، متولد خراسان بوده و پدر ش سید جواد با وجود اینکه آذری زبان بودن، از دهها سال قبل به مشهد مهاجرت کرده و از مجاورین محسوب میشده است ).

 


سيد خراساني دشمن سرسخت سفياني بوده و با او به شدت درگير مي شود ( آنها با اشاره به برخی تحولات منطقه و خصوصاَ اختلافات سال های اخیر با کشور اردن در خصوص مسئله شیعیان معتقدند ، مصداق سفياني هر كسي كه باشد ، بنابر روايات ، مورد حمايت يهود و روم (غرب) بوده و به نمايندگي از آنها مي جنگد . و كيست كه نداند در عصر ظهور اصلي ترين و بزرگترين دشمن اسرائيل و زورگويان غربي ، انقلاب ايران و رهبر حکومت آن آیت الله خامنه اي است . آنها همچنین می افزایند : انطباق عجيب نشانه هاي روايي سفياني و دلايل عقلي نشان مي دهد كه سفياني موعود روايات ، پادشاه اردن است )

 

سيد خراساني بر دست راستش نشانه يا خللي دارد ( به تعبیر آنها اگر خال را چه به معنای نشانه در دست راست بگیریم و چه به معنی خلل و سستی " از ریشه خال ، یخل ، خلل " این قضیه در مورد آیت الله خامنه ای صدق می کند .جراحت دست راست وی در انفجار مسجد ابوذر در سال 60 به اعتقاد آنان هم معنای نشانه است و هم موجب خلل و سستی.

 

ویدئو آیت الله خامنه ای پس از انفجار بمب


سيد خراساني صبيح الوجه بوده و چهره اي زيبا و ماه گونه دارد (صبيح الوجه در فرهنگ و لغت عربي به معناي زيبا ، خوبرو و سفيدرو نوراني است . به اعتقاد آنها با بررسي تصاوير آیت الله خمنه ای ، اين صفت در چهره وی آن قدر آشكار است كه هيچ نيازي به توضيح و تفسير ندارد )

 

 

 

 

سيد خراساني شعيب بن صالح را به فرماندهي لشگر خود انتخاب مي كند ( شعيب بن صالح ، سردار سيد خراساني در عصر ظهور است كه بنا بر روایات ، 72 ماه قبل از ظهور در فضاي اهل مشرق ظاهر میشود ، مشخصات جسمي و شخصيتي متعددي براي شعيب بن صالح ذكر شده كه تا حدود كار مصداق يابي را امكان پذير مي كند . به گفته نگارنده گان مقاله ، صفات روائي شعيب بن صالح بر محمود احمدي نژاد منطبق بوده و اعتقاد آنان ، دلايل عقلي محكمي نيز وجود دارد که اين انطباق را تاييد مي کند ، آنها در ادامه می افزایند : اگر غیر از این هم باشد شعیب قطعاً توسط آیت الله خامنه اي به فرماندهي لشگر ايرانيان انتخاب خواهد شد )

سيد خراساني رهبر اهل مشرق زمين است ( آنها با استناد به روایات مختلف ازجمله : خداوند با مردي از ما اهل بيت ، بر آل محمد منت مي نهد ، كه با تقوا گام مي سپارد و بر اساس هدايت رفتار مي كند ، و در كارهايش رشوه نمي گيرد ..... - بشاره الاسلام ص 161 ، معتقدند که سيد خراساني در حكومت ايرانيان صاحب منصب است ، و این منصب همان رهبری نظام اسلامی ایران است .

مستندی کوتاه در باره رهبری آیت الله خامنه ای

 

عصر ظهور / علامه كوراني / جلالي / چاپ و نشر بين الملل

سيدخراساني مقام بسيار بلندمرتبه اي در نزد اهل بيت دارد ( آنها با استناد به برخی احادیث مبنی بر منزلت سید خراسانی ، نظر برخی از روحانیون و مراجع نظیر آیت الله خمینی ، بهجت ، حسن زاده آملی ، فاطمی نیا ، بها الدینی ، طالقانی ، صدوقی و ... را درباره عرفان آیت الله خامنه ای متذکرشده و مینویسند : دیدگاه این روحانیون و مراجع بسيار عجيب و قابل تامل بوده و نشان دهنده جايگاه بسيار برجسته و ممتاز آیت الله خامنه ای است )

 

 

سخنرانی حجت الاسلام فاطمی در باره جایگاه آیت الله خامنه ای



سيد خراساني اراده بسيار محكم و خلل ناپذير دارد ( آنها با یادآوری احادیثی نظیر : كان قلوبهم زبرالحديد ، لوستقبلته الجبال لهمدهاو تخذ فيها طريقا ، اسدا لايفرون ، يسير الرعب امامها شهرا ، ويل لمن ناواهم و ... به معنی قلبهايشان مانند تكه هاي آهن است ، اگر با كوهها روبرو شود ، آن را مي شكافد و به پيش مي رود ، معتقدند این خصوصیات در وجود آیت الله خامنه ای بسیار آشکار و سلم است )

 

 

صحبت های حجت الاسلام طائب در باره اراده قوی آیت الله خامنه ای و قدرت پیش بینی و توانایی های ویژه و آگاهی وی از اتفاقات آینده


سيد خراساني پرچم اسلام را به امام زمان تحويل مي دهد ( نویسندگان مقاله برای اثبات این ویژگی سید خراسانی با شخصیت آیت الله خامنهای ، ضمن یادآوری احادیث متعدد ، به جملاتی از آیت الله خمینی اشاره میکنند که میگوید : قديم امانت انقلاب به دست صاحب اصلي آن ... ویا انشا الله این ملت بتواند این کشور را به طور شایسته تحویل امام عصر بدهد ( آیت الله خمینی ج ۱۶ ،۳۲۳) ... تا بتوانیم این امانت الهی را به سر منزل مقصود برسانیم و به صاحب امانت حضرت مهدی بدهیم. (آیت الله خمینی، ج ۱۸، ۴۷۵۲) . آنها در ادامه با استناد به نظر برخی دیگر از روحانیون معتقدند که این آیت الله خامنهای است که پرچم اسلام را به امام زمان تحويل مي دهد )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سخنرانی حجت الاسلام میر احمد رضا حاجتی امام جمعه اهواز ، در باره ارتباط آیت الله خامنه ای با امام غایب



سيد خراساني داراي لشگري مجهز و قدرتمند است ( به اعتقاد آنها ارتش و سپاه جمهوري اسلامي ايران تحت فرمان رهبری نظام ، نشان دهنده درستي انطباق اين صفت سيد خراساني بر آیت الله خامنه اي است .

ویدئو رژه ویژه نیروهای مسلح در مقابل آیت الله خامنه ایی

 

مقصد و هدف سيد خراساني بيت المقدس بوده و مسير حركت او از عراق مي گذرد ( به گفته نگارنده گان مقاله ، مسئله آزادي قدس بعنوان يكي از اهداف برجسته و آرمانهاي بلند نظام تعريف شده است ، ترسيم آرمان محو و نابودي اسرائيل با جمله معروف اسرائيل بايد از صفحه روزگار محو شود ، و همچنين نامگذاري جمعه آخر ماه رمضان به نام روز قدس ، و دعوت از تمام مسلمانان براي قيام و حركت در اين روز بر ضد اسرائيل توسط آیت الله خمینی به خوبي نشان دهنده این موضوع است که بيت المقدس براي انقلاب اسلامي و رهبران آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است )

سخنرانی آیت الله خامنه ای در باره حزب الله و اسرائیل

سيد خراساني عالمي آشنا به شريعت اسلام است ( در باب مصداق یابی این خصوصیت سید خراسانی به بخشی از دیدگاه های علامه كوراني صاحب كتاب عصر ظهور اشاره میشود که در آن احتمال مرجع تقليد بودن سيدخراساني را مطرح كرده است - عصر ظهور / علامه كوراني / جلالي / چاپ و نشر بين الملل / ص 267 – به اعتقاد آنها انطباق اين صفت بر آیت خامنه اي نياز به هيچ گونه توضيح و تفسيري ندارد ، چرا که وی علاوه بر آنكه با داشتن اجدادي كه اكثرا در كسوت علماي ديني بودند ، پدري عالم عاملی نیز داشته است . خود او نيز از نوجواني پاي در مسير فراگيري علوم اسلامي نهاده و در اندك زماني درجات عالي را كسب کرده است ، پس صفت مذكور سيدخراساني يعني آشنايي با شريعت اسلامي و تسلط بر علوم ديني به خوبي بر آیت الله خامنه ای انطباق دارد )

 

سيد خراساني امام غایب را مي شناسد ، براي او زمينه سازي كرده و بيعت مي گيرد ( آنها در تشریح این خصوصیت سید خراسانی و انطباق آن بر آیت الله خامنه ای ، معتقدند که قبل از الله خامنه ای ، آیت الله خمینی با امام غایب در ارتباط بوده است . به گفته آنها از برخی نزديكان آیت الله خمینی منقول است كه وی گاهي ديگران را از ورود به اتاق خويش منع مي كرده ولي صداي تكلم ايشان با فرد ديگري به گوش مي رسيد و وقتي وی از اتاق بيرون مي آمدند چهره اش بسيار نوراني و بشاش وزيبا بود!
آنها در ادامه با ذکر نقل قول از واقعه اي عجيب به روایت حجت الاسلام صديقي امام جمعه موقت تهران ، به شکل مشخص تاکید میکند که آیت الله خامنه ای با امام غایب ارتباط داشته و او را دیده است .


و در اخر:

 

 

 به این ترتیب ، آیت الله خامنه ای بشارت دهنده ظهور از دید آنان شمرده شده است .  از آن سو نزدیک به بیست سال است که بحث سید خراسانی وانطباق آن با ویژه گی های آیت الله خامنه ای مطرح است . در مراسم مختلفي آیت الله خامنه ای را با عبارت سيدخراساني مورد خطاب قرار داده اند . اما وی در همان جلسه و جلسات بعدي هيچ واكنشي به اين مسئله نداشته و آن را تكذيب نكرده و يا توضيحي در اين باب نداده است . این عدم واکنش میتواند به معنای اطلاع آیت الله خامنه ای از سید خراسانی بودنش باشد .

الگوی تحلیل بیشتر صاحبنظران در مورد رفتار حکومت ایران ، عموما منطبق با استاندارد و عرفی جهانی است ، اما واقعیت امر این است که ماهیت وجودی نظام اسلامی بیشتر از اینکه با عرف جهانی تطبیق داشته باشد ، با ایدئولوژی مذهبی فقه شیعه منطبق است .
با توجه به تاکید رهبران نظام اسلامی برعدم جدایی دین از حکومت ، دخالت نهاد های دینی و حوزی در امور مدیریتی و تصمیم گیری های کلان کشور ، مقدم بودن تابوهای ارزشی بر استنباط های عقلانی و نظیر این موارد ، احتمال تاثیر گذاری اعتقاداتی مذهبی نظیر سید خراسانی را بر رفتار و کردار حکو مت گران ایرانی چندان دور از عقل نمینمایاند .

برسی نحوه عملکرد بخش های مختلف حکومت اسلامی ایران ، با نیم نگاهی به میزان تآثیرگذاری جریانهای ایدئولوژیک فعال در ساختار قدرت ، این تحلیل را تقویت میکند که دست کم از زمان روی کار آمدن دولت نهم تا کنون ، حکومت ایران به دنبال عینیت بخشیدن به فرضیه نزدیکی ظهور و فراهم سازی زمینه های آن بوده است .

به عنوان مثال در سوال های مطرح شده در ابتدای مقاله :
اساساَ این همه تبلیغات و تشریفات در سفر آیت الله خامنهای به شهر قم ، به چه منظور انجام شده است و هدف واقعی حکومت ایران از محبوب نشان دادن آیت الله خامنه ای ،آیا صرفاَ جهت ساکت کردن مخالفین است ؟
به اعتقاد مدرسین و طلاب قم و نجف هدف آیت الله خامنه‌ای از سفر به قم ، اخذ مرجعیت و تایید آن از سوی مراجعه و روحانیون سر شناس قم است . در صورت صحت این موضوع ، پس از تغییر در قانون اساسی کشور در دهه شصت و حذف لزوم مرجعیت برای رهبری ، و همچنین صدور این تایید در گذشته ، از سوی برخی از مراجعه نزدیک و یا وابسته به حکومت ، اخذ مجدداین تایید ، اساساَ چه سودی میتواند به حال آیت الله خامنه ای به عنوان رهبری و ولی فقیه نظام اسلامی داشته باشد ؟
انتشار این شجره نامه در سطح وسیع و تبلیغات گسترده در مورد نسب آیت الله خامنهای به چه منظور انجام میشود ؟
پاسخ سوالات بالا و همچنین دیگر پرسش های مشابه را میتوان در بین کلمات و سطور بخش های مختلف مقاله " سيدخراساني بودن امام خامنه اي(مدظله) " یافت .

مواردی نظیر جوانی و شادابی ، عقبه از از بني هاشم بوده و نسب حسيني ، خراسانی بودن ، دشمن سرسخت با جهان (سفياني ) ، خلل و یا نشانه يا در دست راست ، چهره اي زيبا و ماه گونه ، رهبری مشرق زمين ،مقام بلند نزد اهل بيت ، اراده بسيار محكم ، لشگري مجهز و قدرتمند ، بيت المقدس به عنوان هدف اصلی ، آشنایی به شريعت اسلام شناخت و ارتباط با امام غایب و ... تماماَ ویژگی هایی هستند که آیت الله خامنه ای تلاش داشته در این سال ها با استفاده از شیوه های مختلف خود را با آنها منطبق کند .

  • تهیه گزارش های متعدد تصویری از کوه پیمایی آیت الله خامنه ای و انعکاس گسترده آن در رسانه های حکومتی برای نشان دادن ویژه گی شاب و جوانی و طراوت در شخصیت وی .
  • انتشار گسترده شجره نامه رهبر انقلاب و تاکید بر حسینی بودن نسب آیت الله خامنه ای .
  • تکرار بیش از اندازه عبارت دشمن در اظهار نظر ها و رزجز خوانی مکرر برای جهان غرب به عنوان دشمنی با سفیانی .
  • انتشار عکس ها و فیلمهای متعدد از ژست و حالت های آیت الله خامنه ای و استفاده از انواع تکنیک های تصویری در پردازش عکس ها برای نشان دادن چهره زیبا و ماه گونه از وی .
  • ارائه راهنمایی و اظهار نظر های متعدد در تمام حوزه ها از سوی رهبری نظام اسلامی برای تاکید و نشان دادن نقش وی در رهبری جامعه و حکومت .
  • تاکید آیت الله خامنه ای بر نزدیکی دیدگاه های او با محمود احمدی نژاد و تایید چند باره وی .
  • صدور مکرر نظریه و فتواهای روحاینون حکومتی ، مبنی بر جایگاه ویژه آیت الله خامنه ای .
  • تلاش بر تلقین این موضوع که وی به طور حتم پرچم اسلام را به امام غایب تحویل خواهد داد .
  • نمایش مکرر توان نظامی به عنوان لشری مجهز و توانا .
  • تاکید بدون تخفیف دشمنی با ارسرائیل و تهدید مکرر به نابودی آن .
  • تلاش برای اخذ تاییدیه مراجع و روحانیون طیف های مختلف ، مبنی بر صلاحیت او در علوم اسلامی و مرجعیت .
  • ادعای ارتباط او با امام غایب و عدم تکذیب وی .


اقدامات فوق و اسناد ارائه شده مبنی بر صحت انجام گرفتن آن ، این تحلیل را تقویت میکند که جریان ایدئولوژیک فعال در حکومت ، با اعتقاد به نزدیکی زمان آمدن امام غایب ، قصد زمینه سازی ظهور را داشته و با تمرکز بر مصداق های ذکر شده در روایات شیعه ، تلاش دارد تا آنها را در فضای موجود کشور جستجو و خود را با آن تعاریف منطبق کند .
طرح و برنامه مقدمه سازی ظهور را نه تنها میتوان در رفتار بخش های مختلف حکومت دید ، بلکه میتوان در گفتار آنها نیز به وضوح مشاهده کرد . به عنوان مثال و به استناد همین مقاله ، تحلیل وابسته گان به این تفکر از حادثه یازده سپتامبر این است که آمریکا و جهان غرب از زمان و مکان ظهور آگاه بوده و عمداَ حادثه یازده سپتامر را ایجاد کردند تا به این بهانه به عراق لشکر کشی کرده و زمان ظهور را به تاخیر بیاندازند . مدتی پیش محمود احمدی نژاد دقیقاَ همین تحلیل را در جمع برخی از سرداران سپاه و روحانیون ارائه کرد که فایل تصویری آن نیز به سرعت در فضای مجازی منتشر شد .

ویدئومربوط به سخنرانی محمود احمدی نژاد ( برای دیدن ویدئو روی متن کلیک کنید )


با توجه به این شرایط ، و همچنین میزان نفوذ تفکر نزدیکی ظهور درنظام اسلامی ، پاسخ به برخی ازپرسش ها نظیر :
با چه تحلیلی رهبر ، رئیس دولت و یا سرداران سپاه و ... ، دنیا را تهدید کرده و به سادگی حرف از درگیری و حتی حذف یک کشور از نقشه جهان را به زبان می آورند ؟
برچه مبنایی مردم خود را سرکوب کرده و بی توجه به جامعه جهانی هرآنچه که صلاح میدانند انجام میدهند ؟
آیا نمیدانند عملکرد اینچنینی عواقب فراوانی را برای کشور به همراه دارد؟
به چه دلیل این هزینه را به جان خریده ، اما باز هم اصرار به پیش برد سیاسیت های خود دارند ؟
را میتوان حدس زد . چرایی سوالات فوق به این مقوله باز میگردد که نظام اسلامی ایران در پی زمینه سازی ظهور ، است . با فرض پذیرش این موضوع ، هدف آنها فراهم آوردن شرایط آمدن امام غایب است به شکلی که خود آنها منطبق با مصداق های ظهور و جزئی از یاران حق او باشند . در این مسیر آینده کشور ، وضعیت مردم ،جامعه جهانی ، اعتبار حکومت و مواردی اینچنینی از درجه چندم اهمیت برخوردار است . وقتی که محمود احمدی نژاد در سازمان ملل متحد بی محابا خبر از تغییر جهان و آمدن منجی عالم بشریت میزند ، حادثه یازده سپتامبر را دروغی بزرگ میخواند و خبر از نابودی اسرائیل میدهد ، او نه دیوانه است ، نه فاقد قدرت پیشبینی نسبت به عواقب حرف های خود . نزدیکی ظهور تصور واقعی اوست و گمان میکند که به زودی با آمدن امام زمان همه این اتفاقات میافتد . و این تصور او زمانی برای وی تبدیل به باور و اعتقاد میشود ، که سکوت آیت الله خامنه ای را در قبال شایعاتی نظیر ارتباط مستقیم وی با امام زمان و ادعای سید خراسانی بودنش میبیند . احمدی نژاد سعی دارد تا نقش شعیب به خوبی ایفا کند و مانند او رفتار کند . اما در نهایت کسی از پس ذهن و میزان اعتقاد واقعی آنها به عملکردشان خبر ندا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات سایت ها
                  
درباره ما
Profile Pic
"به نام خدا" با سلام و عرض ادب ما تو اين سايت كارمون دفاع از عقايدمون يعني عقايد اسلاميمون در برابر شيطانپرستان،ماسون ها،پوچگرايان و... هست چون من خودم كلا از همون اولا اسم شيطانپرستي رو ميشنيدم حرص مي خوردم. بگذريم اون لوگي بالايي كه ميبينيد شايد بعضي ها براش حرف در بيارن اما نه ما درسته كه چشم گذاشيم اما اگه خوب دقت كنيد اونجا تير هم گذاشتيم كه داره به سمت اونا پرت ميشه يعني داريم با اونها مبارزه ميكنيم ما مدافعان مسير حق(مدافعان راه اسلام)هستيم كه دورش به طور انگليسي نوشيم و اين كه آدرس سايت آدرس سايت هم برگرفته از كلمه ظهور به طور انگليسي هست. (مديريت سايت)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    اصلی : آيا وقايعي كه ماسون ها به آن ها معتقدند اتفاق مي افتد و اعتقادات آنها صحيح هستند؟
    به دنبال چه مطلبی به این سایت آمده اید؟
    ساعت

    تاریخ و تقویم
    جستوجوی گوگل


    Google

    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت

    کد جست و جوی گوگل

    دیگر امکانات...

    مترجم سایت

    مترجم سایت

     این صفحه را به اشتراک بگذارید

    پیج رنک گوگل

    پیج رنک سایت شما

    پیج رنک

    پذيرفتيد يا...؟


    آمار سایت
  • کل مطالب : 104
  • کل نظرات : 74
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 304
  • بازدید سال : 3,381
  • بازدید کلی : 189,619
  • کدهای اختصاصی

    ابزار وبلاگ

    وبلاگicon
    j
    اخبار جدید ایران و جهان